March 26, 2009

PENING KEPALA.....

Butterfly Cake (1)

Cute Cake ( 2 )

Cute Cake ( 3 )

Cute Cake (4 )

Cake ( 5 )

Princess Cake ( 6 )

Barbie Doll ( 7 )

Cokkies ( 8 )

Cokkies ( 9 )

Cup Cake ( 10 )

Cup Cake ( 11 )

Cup Cake ( 12 )

Cup Cake ( 13 )

Cinderella Cup Cake ( 14 )

Cup Cake ( 15 )

Cup Cake ( 16 )

Cup Cake ( 17 )

Cup Cake ( 18 )

Cup Cake ( 19 )

Cup Cake ( 20 )

Cup Cake ( 21 )

Cup Cake ( 22 )



Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.................tulun.......tulun........aku dah tak tahu nak buat pilihan lagi dah.....semuanya cantik2.......


Wahhh...makin dekat nak tiba majlis harijadi anak2 aku ni....makin pening kepala aku di buatnya.....yelah..mana tak pening...kali ni jemputan aku memang di luar jangkaan....memang aku betul2 tak sangka.....seluruh kawan2 aku yg berada di setiap negeri kat Malaysia ni semuanya dtg....dan menghantar wakil masing2...tu tak termasuk kawan2 aku kat Kelantan....family ....dan org2 kampung......kenduri khawin aku pun tak semeriah mcm ni......hehhehehhhee.....simple je.....akad nikah.........bergambar.......dan makan....hehhehhehee......persiapan pun takdela nak pening sgt pun.......ni hari jadi anak2 aku ni memang memeningkan kepala aku........coz kali ni aku memang buat betul2 meriahlah sikit......tahun2 yg lepas dah meriah..tapi tahun ni lebih meriah dari tahun2 yg lepas.....mcm mana tu.....tukang pikirnya..hanya aku sorang je....dan aturkan segalanya...dr segi persiapan dan semua skalilah hanya aku sorang je...mau tak pening aku di buatnya..........


Esok aku ke KL...coz ada barang2 yg nak kena aku beli bagi persediaan utk majlis harijadi anak2 aku ni nanti....memang banyak benda la yg nak kena aku buat dan beli ni.......makanan...khemah...dan sebagainya dah settle......cuma bahagian kek je belum lagi.....semalam aku tidur sampai jam 5.00 pagi...apa taknya....dok search goggles je kerjanya.....cari idea2 nak buat kek ni....tapi bukan aku yg buatla...hehhehhehhee......


yelah nak kan kelainan lah sikit katakan..tu yg sampai ke sudah tak tido......nak buat kek lagi....cup cake lagi.....cookies lagi....huhuhuhu...memang penatlah nak pilih2 yg mana aku betul2 berkenan.......hehhehhee....tapi nampaknya banyak sangat yg aku berkenan ni...sampai naik juling bijik mata aku ni ha.....last2 aku stop dulu....dan pilih mana2 yg sempat aku copy je dulu...sebelum nak bawak ke kedai kek malam ni.....aku nak buat pemilihan yg terakhir la plak.....



So u all rasakan.....yg mana cantik..........

8 Comments:

Anonymous said...

Sorang jer pikir? hurmmm....

I kan ada kat sebelah ni...! huh...

DatinDiaries said...

Dato'S : hehhehe..yelah kita berdua.....tapi i yg banyak pikir kan...huhuhuhu...

MOLY said...

memang pening kepala laa ...
macam2 design cake ada
kalau kita pun tah mana satu nak pikih

Unknown said...

kek cantik2 cam gitu, sayang la nak makan.... hehehe.

ooo nak gi kl eiii... ready la datooo...

DatinDiaries said...

Lily : tu la pasal.....sayang nak makan tgk kek cantik......tgk jelah...hehhehee




Shifu : hhehehhe....dia memang senantiasa ready.....JAMU DR KELATE nok gie nih.......wakakakkkaa

Anonymous said...

well..
baby rasa kan ambek satu kek yang mcm cute cake (2), tyme ceremony potong kek tuh. For the children that u invited, i think you should give them cup cakes sebab susah klo nk potong satu satu bg kanak2 tuh. jumlah ramai sgt. Yang besar nie, leh potong2 for adults.

UmiMia said...

i vote for no.2..banyak pun banyak..barbie doll cake tu mmg cantik..tapi keknya takderlah besar sgt tau.....tapi i suka lah cupcake cinderella yg no.14..eeiii cantiknya..mana kak ayu dapat???

DatinDiaries said...

baby : ah a..pandai betul u menekanya ye..hehhee...memang i pilih yg no 2....cuma lain ckitla......tunggu ye design sendiri.....tapi curi2 idea la jugak...hehhee..dan memang i bercadang yg cup cake tu bagi kat kanak2 je...yg kek besar tu..kita pakat2 tgk jelah..nak makan sayang......huhuhuhu

Umi : ramai betul yg memilih no 2 ni ye...hehhhehhee.....kak u ambik kat dalam goggles...kat birthday cake....