March 10, 2009

PENAT....


keluar beli barang2 utk buat BBQ ..pada majlis harijadi anak2 aku nanti...so kami pilih yg ni je...simple.....cantik.....dan harga berpatutan.....

mula2 tu aku berkenan yg ni..harganya pun sama jugaklah dalam RM49.90 kot.....tapi bila dok pilih2....yg kat bawah tu lagi cantik...hhehee

hehhehhee....beg sekolah baru.....ha yg ni murah .....RM49.90 kalau tak silap aku.....takde isu itu dan ini lagi bab2 beg sekolah..hehhehe....aku beli yg lebih murah sikit..kalau nak rosak pun takdelah aku cam sedih sgt.....ni aku dok tgk dia bawak beg sekolah dia yg BARBIE RM99.90 satu...tu rasa nak nangis pun ada yelah......budak2 cara bawaknya lasak....so aku tukar yg nilah...cantik apa......murah dan cantik lagi..kenapa mula2 dulu aku tak jumpa yg ni ye.....kalau aku jumpa beg ni dulu...GERENTI aku akan beli yg ni...hehhehhehe...jimatkan kos...

waaaaaaaaaaaaa...........tak muat la plak.....huhuhuhu......bila nak diet niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ada yg berkenan ke sayang....hehhee

adik memang asyik dok main games je....hurmmmmm.....takpe janji homework kena siapkan dulu.....

betul2 berselerak nampaknya....dok tgh pikir nak susun mcm mana plak...bukannya rumah besar sgt pun........rumah kecik je...tapi nak berkemas pun susah jugak....hehhehhee

nasib baikla HB aku ada kat rumah...bolehla tolong aku mana2 yg patut...tak sangka jugak ye.....hurmmmmm pandai jugak HB aku ni tukang menukang ni....hehhehee...dah nama pun lelaki..kena la pandai bab tukang menukang ni...hhhheheee

koleksi kesayangan aku......hurmmm








Penat oh memang memenatkan......yelah berpindah randah ni memang amat memenatkan.....padahal bukannya barang banyak sgt pun..ambik yg penting je...tu pun dalam bilik belum kemaskan lagi segala barang2 yg aku bawa balik....nanti2 bila free dan tunggu nanti badan tak penat......sehari dua ni memang aku amat penat sgt2..ni ari khamis nak pegi KL plak....huhuhu lagi la penat.....

jumaat nanti aku inagt nak bawak mak dan anak2 aku pi tido di Janda Baik kat rumah Kekasihku Seru....jgn aku terseru plak nanti dah la..huhuhu..tak nak..aku rasa nanti aku tido kat sana ..aku akan jadi lebih romantik kot....yelah asyik berkepit je..ntah2 nak masuk bilik air pun HB aku nak kena temankan..huhuhu.....aku ni bukan jenis penakut hantu la....cuma hantu je yg tak takut kat aku.....kuikuikui....

apa2 pun semalam memang amat memenatkanlah....yelah dok berkemas rumah je kerjanya.....

2 Comments:

Shifu67 said...

hahaha... ambik seluar saiz 24 ke... hahaha....

DatinDiaries said...

Shifu :...ni memang confirm kena DUSHHHHHH...ni...huh......