March 17, 2009

MUZIUM NEGARA...

hehhehhehe...takut jugak....buatnya bergerak patung tu...............tapi tahan jelah ...nak bergambar la kan.....

wah maid aku 'cik lisa' dah pandai bergaya nampaknya sekarang ni......asyik nak shopping je kerjanya.....hurmmmmmmmmm

ha......sape yg GAGAH kat sini.............hurmmmmmm

ehem...ehem.......opsssss....sorry........

anak2 dgn papa....sama je....memang suka bergambar nampaknya ye......

dalam hal ni aku nak salahkan baju yg aku pakai ni...kenapala baju yg aku beli ni besar...tu yg nampak aku gemuk ni.....hahahhahahhahhahhahahhahhahaa


bergambar di hadapan Muzium Negara.....anak2 aku tak tahan panas...kesiannya......tahan jelah.....Mummy nak bawak tgk...bahan2 sejarah kita ni...

bergaya betul HB kesayangan aku nih.....hurmmmmm

TAKKAN HILANG MELAYU DI DUNIA...........



manjanya...dgn papa ekssss.........sayang papa ekssssss......muahhhh

ok...kami blah dulu ye.....hehehhehheheee

huhuhuhu...memang pandai bergaya betul HB aku ni kan.........tak puas2 memanjat lagi ke sayang.......nak panjat pokok kelapa ekksss.....

Hallo Gang......

tgkla gelagat HB aku.......sampaikan minah2 salleh pun boleh tersenyum...mesti dia cakap....apa hal la org ni ye.........mcm ada masalah je......hehhehheee










Hurmmmmmm.......aku kali ni dah jadi mcm pemandu pelancong plak.....huhuhuhu padahal HB aku yg memandu dan bawak kami jalan2...yelah kalau nak harapkan aku nak pegi....huhuhuhu memang tak akan pegila nampaknya......ni pasal anak2 aku lah....bawak dia org pegi muzium....istana negara.....dan lepas ni tak tahula nak bawak pegi mana plak......u all takde cadangan ke.....

jumaat nanti dah nak balik KB dah....dan mcm biasa jugak HB aku akan temankan aku balik....pastu aku plak yg temankan dia balik......minggu depan aku ke KL plak..coz hujung bulan ni kami nak ke Tasik Kenyir......birthday anak2 aku pada 04.04.09.......penat giler la aku kali ni.....

bila kat Muzium memang seronoklah.....coz nipun adalah 1st time aku ke sana......selain anak2 yg seronok...aku pun tak berkelip2 mata tgk barang2 lama ni.....aku memang seorang yg meminati barang2 antik ni......

dan pengemar cerita ala2 misteri2 ni.........

6 Comments:

Sis Lin said...

Salam kenalan...
Sis x pernah lg gi Muzium Negara ni,best tgk u all melawat ke sana,rase 1 hr nnti nk terjah gak kesana...

DatinDiaries said...

hi salam kenal jugak..

memang best la jugak ke sana....sambil bawak anak2...mak nya pun nak tgk jugak...hhehheee

Anonymous said...

bestnyer.....lawak ar dato's.....huhuhuhu......

prism-ness said...

gmbr aksi terlampau sengaja ke tak sengaja tu.. hohoho.. pija singgah blog akak.. btw, gempak siot gmbr kawin kat tepi kanan ni..

DatinDiaries said...

ani : huhuhuhu.........

pija : memang banyak gambar terlampau kat dalam ni...hehhehhehhee
huhuhu...gempak jgn tak gempak..hhehe

Anonymous said...

hai salam..salam perkenalan dr ina..saya org kelantan gak tp tingal ireland..slalu ina masuk website datin dairies ni..nak tnya spa tu kt aner sbrnya?nti nk lek mlysia nk g gak wat facial muka..masa lek mlysia thn lepas xtau spa ada kt kelantan..klu tahu mesti ina g dah..bab2 facial n kecantikan ni memang suka sesgt