March 20, 2009

BAKUL OH BAKUL....

ambik keta kat bengkel jap......sorry ye N3 kali ni tak banyak la gambar yg aku ambik...hanya ada 3 ni je.....takpe...nanti akan di update dr masa ke semasa ye kawan2 .........okey 73 cherio......


ha..kira jgn tak kira bakul kecik yg cute miut tu....hhehheee












Hari ni lepas ambik keta HB aku kat jalil.....terus nak ke NSK......aku ingat nak beli terus barang2 utk di berikan kepada anak2 yatim nanti dan jugak hamper bagi org2 miskin.....tapi pikir punya pikir...kan penuh kereta aku ni nanti....dah la ramai dalam kete ni nak balik kb.......so HB aku suruh aku beli minggu depan je.......coz minggu depan aku ke KL lagi.....kali ni memang muatla .......coz aku dtg sorang je.....bolehla nak beli barang2 tu semua.....

pegi semalam pun hanya beli bakul utk buat hamper je......kira oklah tu...barang2nya plak akan di beli kemudian....

kenapa la ari ni aku rasa badan aku ni lain mcm ni......mcm nak demam je....aku ni memang jarang dapat demam.....kalau demam pun mesti bersebab.....ishhhh...tak mungkin....malas nak pikir la.......kan frust plak......

oklah aku nak mandi manda dulu......dan siap2 kan badan aku yg dah montel ni..hehhehhehee...nak keluar dgn suami TERCHENTA jap...nak pegi make up kereta aku........yeayyyyy...tunggu kelainannya nanti......hehhehhehe

4 Comments:

Unknown said...

ko rasa tak sedap badan... jgn2 ni pembawaan pegi genting hari tu kot.... huhuhu... laku laaa asam boi...

Anonymous said...

ada good news kot :D

Anonymous said...

dapat bonus erk?shopping sakanlah datin.semoga majlis berjalan lancar ya

DatinDiaries said...

Shifu : ishh...takdelah......demam penat kot...hehhee

Lily : ntahla....takde berita baik pun lagi hehhehe


Anonymous : huhuhu....takde bonusnya..kalau dapat bonus kan best.....bila la nak dapat bonus ni...jemputla dtg ke rumah jugak nanti ye