February 21, 2009

SEHARIAN BERSAMA.....

Satay Ayam.......memang best sangat2 satay ni.....kedainya kat Chabang 3 Pengkalan Chepa....kedai tepi jalan je....SATAY UMI.....namanya......rugi kalau anda tak rasa.....setakat ni aku makan Satay Kat Kelantan....ni lah satay yg paling best........hurmmmmm

alahai HB aku ni........cepat2 nak aku ambik gambarnya ni......yelah dah lama rasanya kami tak bergambar gitu.........LOVE U SO MUCH...

tadaaaa......dah habis.....la....memang sah HB aku sekarang ni mengidam...hehhehee



mcm2 pilihan buah2han yg ada.....masa tu la plak mata aku rabun dok pilih buah2 ni....hurmmmm.........

memang sedap sangat buah ni...ala2 masam manis gitu........sekarang ni kedai yg jual2 buah dah takde kat Pasar Siti Kadijah lagi dah...dia org berpindah kat depan Masjid Muhammadi....hurmmmmm...nampak memang ranumkan...harganya utk 1 kilo adalah 25 Henget.......











Hurmmmmmm...bila HB aku ni dah balik..memang banyakla hal2 yg nak kena BUAT.......hurmmm

kalau dia balik memang automatik segala kerja aku memang kena cuti lah....biasala tugas isteri kan..melayan suami tersayangla.....tapi sorry...kali ni takde gambar bilik tidur ye....hehehhehe...seharianlah kami akan keluar bersama......lepas hantar anak2 qiraati ..sempatla rest kejap..sebelah malam plak nak keluar TT lagi...

sekarang ni tgh update blog sambil tgk Majalah 3.....nampak memang sedap sgt cendol ni.....kat Kedai Leman Dawi......mcm nak pegi lah kat tempat kedai cendol dia.....ni lain topic jap ye....tapi kedainya kat mana...tak cakap pun...mcm mana aku nak pegi...huhuhuuhuhuuhu...takpelah ada rezeki jumpalah kedai Leman Dawi tu...

HB aku hari ni mengidam nak makan satay plak...so kami berdua makanla sepuas2 hati...yg tak tahannya...sampai licin kami makan tu...tak kanla sama2 mengidam kot.......hehhehhee

2 Comments:

cik wanie said...

ini yg nak g cari satay nie,
hehehehehehe..

akk,
x sabar nak g jumpa akk tau,
hurm...

tapi mcm mana yer?

DatinDiaries said...

memang kena jumpa tau.....wanie dah tahu ke tempat tu.....

no phone wanie akak dah save..nanti bolehla akak bagitau mcm mana plak..

tapi wani dtg tau...

27hb ni la kita jumpa...kat OLD TOWN Jalan Yap Kwang Seng...jam 9.00 malam