February 8, 2009

MAKE UP TIME.....

HAAAAA.....nilah peneman aku yg setia........senantiasa di sisi aku pada bila2 masa......dan seorang suami yg betul2 penyabar dgn segala karenah......hehhehehhehe......LOVE U....

ha...ni dr dulu sampailah sekarang...aku gunala jenama apa skali pun memang aku tak reti nak pakai dan nampak tak sesuai...kecuali org lain yg make upkan utk aku la...dr dulu sampai sekarang pilihan utk eyebrow aku adalah dr jenama FANBO....harganya murah je RM12.00 je...tapi aku memang sukakannya......warna pilihan aku adalah brown colour jugak......

pakai blusher pun brown colour jgk............HB aku adalah cameraman aku yg setia.....hhehhehe

tgh pakai eyeshadow plak...hari ni pilihan colour...adalah brown...hurmmmmmmmm

ni plak...aku tak ingatla dok buat apa...nampak cam serius je muka aku time ni.....

last skali bab make up ni.....ialah pakai lipstik.........tapi HB aku tak suka la colour ni.....huhuhuhu......

ini di antara make up yg aku gunakan utk hari ini..........make up pun yg penting2 je.....ada jgk time malasnya........dan alat2 make up aku yg paling aku suka ...sudah pastinya dr CHANEL dan MAC.......








Hari ni HB aku temankan aku SPA.........

tapi bila dah keluar rumah..nampaknya tak jadila aku nak masuk SPA.....banyak plak keje lain yg perlu aku buat....esok aku masukla SPA Q kejap...tgk apa2 yg patut ......

hari ni aku dan HB ke pasar beli barang2 dapur...takdela beli banyak sangat...cukupla seminggu dua nak makan tu...hehhehhhehe...yelah esok ...lusa aku plak ke KL....hehhehhee....kami ni memang tua atas jalan la kali ni........nak buat mcm mana kan...dan cinta dan sayang punya pasal.....jgn sayang dan cinta separuh jalan dahla.......hurmmmmmmmmm

sebelum nak keluar tu....HB aku adalah peneman aku yg setia.......aku buat apa sajelah sampailah time nak make up pun...dia senantiasa di sisi aku.....

0 Comments: