February 8, 2009

DINNER WIT MY LOVELY HB.....

Hi sayang....makan keropok lekor ke........sebelum makanan seterusnya sampai...kami alas kan perut kami dgn keropok lekor ni dulu...hhehhehe....biasala ....sekarang ni aku dgn HB aku bertanding perut siapa yg maju kehadapan dulu.......siapa yg menang akan dapat hadiah honeymoon ke Bali....hhehehhehe

memang sah dan dah sah...muka aku makin bulat.......waaaaaaaaaaaa

makanan malam kami....HB aku makan sup belut....dan aku plak makan sup ekor......wwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......mcm mana la nak kurus mcm ni.......huhuhu....HB aku memang suka makan...bila aku tgk dia makan...aku pun nak makan jgk la.....huh

Sri Cerana Restoran......










Hurmmmmmm........lama betul tunggu HB aku ni.......dalam 15 minute jgk la aku tunggu dia..hehheh...dah 3 hari kami tak berjumpa.......alih2 ari ni dia balik lagi......mesti rindukan belaian aku kan...hhahahhahhahaha......

apa2 pun ...aku pun rindukan dia jugaklah...hhehehe..biasala kami ni bercinta jarak jauh.....dalam seminggu 2...3....kali pasti akan berjumpa.....kalau tak jumpa tak tahula mcm mana.....tak bleh kot....

lepas je ambik HB ....kami ke Cerana Restoran utk makan malam bersama.....tempatnya ala2 ngeri gitu tapi nyaman.....dan mendamaikan.....sunyi je...takdela bising dan huru hara.....kami menikmati makan malam kami dalam suasana yg romantik skali........:-)

2 Comments:

Dato' S said...

Sri Cerana mmg best.. mkn atas rakit tuh.. kalau ada bot yg lalu, rakit tu akan goyang2 dilanggar arus dari bot td tu...

Satu pengalaman yg hebat! CUBALAH...

Makanan pun boleh tahan.. tapi E-RUP sup belut lg best lah... Saya bagi 3 bintang jer utk sup belut sri cerana ni.. huh...

DatinDiaries said...

saya bagi 2 bintang je...huhuuhuhuh