February 17, 2009

HUHUHUHUHU......


tahan jelah ye kakak...papa nak potong rambut tu...........

adik memang dok meraung2la ..tak nak potong rambut.....dia terkejut tgk rambut kakaknya yg terlalu pendek...terus menangis tak nak potong rambut....









Tajuk kat atas pun dah kira mcm nak nangislah....tapi bukan aku yg menangis........anak2 aku.....yelah dah papa nya sendiri yg potong rambut dia org....mau tak mengamuk......

cuma kakak jelah tahan kepala bagi papa nya potong rambut....manakala adik memang meraung2lah tak nak potong rambut pendek...katanya dia malu kat kawan2 sekolah...takut kawan2 kat sekolah dia gelakkan dia....nasib baikla kakak tak mengamuk....aku tgk rambut dia pun nak tergelak pun ada jugak....yelah terlalu pendek di potongnya.......kesian anak aku ni..huhuhuuh...sekali tgk mcm budak lelaki je rambutnya ..memang tak sesuailah utk budak pompuan...huhuhuuhuuhh....

so..aku pujuk je anak aku tu..sampai je KB..aku akan bawaknya ke saloon dan baiki rambutnya balik....dah pendek....biarlah pendek lagi..nak buat mcm mana...nak baiki tu nak kena potong jugak rambut tu ..barula nampak cantik...takpelah kakak...bukan org lain yg potong....papa jugak..so sabor jelah yo......hehhehehhehhehe...

7 Comments:

cik wanie said...

hehehehehe,
ala ciannyer dier nangis sbb kena gunting rambut,
hurm...

wanie bukan blh tgk org nangis,
kang wanie pun nagis sama,
hehehehehe

DatinDiaries said...

hehehhehhee....tu la kesian plak ....tapi oklah jugak..kemas skit rambut tu nak pi sekolah......
wanie kat mana tu...

ani_hasrul said...

dato"s ni sebenarnyer pandai ke x potong rambut???? kesian kat kakak.......huhuhuhu

DatinDiaries said...

rasanya rambut lelaki...sesuai la kot..huhuhuhu

Dato' S said...

Huhhh....

cik wanie said...

wanie kat alor star akk,
hehehehehe,
x sabar nak g kl ngn mama,
yelah nak jumpa kwn2 bloggers yg lain,
hehehhehehehhe:)

DatinDiaries said...

bolehla..kita pakat2 jumpa...bolehla kenal2.....tak gitu....dgn kawan2 blogger yg lain