February 4, 2009

DEMAM.....

Inilah tempat atau Klinik pilihan Mak aku...dan sekarang pilihan Hb aku utk mendapatkan rawatan.....Dr nya memang bagus...peramah.......yg penting keadaan kat klinik pun bersih dan kemas.....

keadaan di dalam Klinik tu memang bersih......kemas.....dan staff2nya pun cantik2...hehhehehe...

baru je keluar dr bilik doktor......Dr Balkis takde...pegi umrah.......ada Dr lain yg ambik alih tempatnya....banyak jgk ubat tu....makan jgn tak makan....

muka org demam......kesian.....dah makan ubat jap2 lagi okla tu........









Setelah beberapa hari bersama...time nak balik demam la plak...so tak jadi la nak balik ke KL.....tambah lagi 1 hari kat kampung nampaknya.....

sepatutnya tak balik jgk....tapi coz HB aku pun ada kerja penting yg NTAH APA2 PUNYA KES....tu....TERPAKSA la kena balik jgk.....kan tak balik tak settle plak....tapi alhamdulillah semuanya dah selesai......keluar je terus dia bagitau aku...yg KERJA YG NTAH APA2 dia tu dah selesai.....

nak kata lega tu taklah jugak...biasa je....harap semuanya berjalan dgn baik seperti yg ada kat depan mata...contohi yg dah ada kat depan mata........dan jgn nak berprasangka buruk pada org......jgn ingat org lain perangai buruk mcm ..............ko guane .....

apa2 pun ...jodoh...ajal...rezeki semuanya ditangan ALLAH....so kita sebagai manusia kena la terima hakikatnya.....jgn dok melalak mcm org hilang akal....kena la terima qada dan qadar dgn penuh kesabaran.....apa2 hal pun selesailah sudah KERJA YG NTAH APA2 tu.....bukan aku je menyampah laki aku sejuta kali menyampah kot....

buang yg keruh dan ambik yg jernih...kalau tak nak ambik yg jernih...dok diam2...jgn dok melalak mcm org hilang akal ye.....dok diam2...syhhhhhhhhhh......

4 Comments:

Dato' S said...

Demam lagi nih... tak tanya pun takper!.. nak ckp jer...

DatinDiaries said...

takpela tak payah tanya la......tak kan tak sembuh lagi kot......pagi tadi..tak sembuh lagi ke

ani_hasrul said...

power ar ayat mak datin nih.....huhuhuhuh.........

DatinDiaries said...

hehhehee...sekali sekala..apa salahnya