February 6, 2009

BERSAMA BABY BARU NYA.......

inilah baby kesayangan dia org ni sekarang.........lepas ni tak tahu apa plak....

Hidayah...anak sulong aku yg suka bergaya....

Dik Ya bersama baby nya yg cute

Hikmah bersama babynya yg asyik tido je....

heheehhhe...mcm mana tgh bergambar .....kasut anak boleh tercabut plak.......hehhehhehhe


bergaya ala2 manja gitu....bersama baby masing2

hehhehhehe...cutenya.....mcm2 aksi yg dibuatnya ekkks......hurmmmmmm

peace.......si cilik ni memang suka bergaya dan bergambar.....


bersama dgn baby masing2 la tu.........











Hari ni cuti....memang banyak masa lah kat rumah...boleh bangun lewat plak tu....hurmmmm....best betul dapat rehat kan.....

bila kat rumah memang mcm2 la benda yg dibuat....aku bersama dgn maid aku memang banyak kerjala nak kena buat.....kemas dalam bilik dia...yelah tgk mana2 baju yg tak di pakai......simpan dalam kotak ...dan baju yg kecik simpan elok2...manalah tahu kot2 nak guna lagi kan......

anak2 aku plak terjumpa dgn patung porselin yg di hadiahkan sempena birthday dia org tahun lepas...aku pun tak tahu kat mana letak hadiah2nya tu...banyak sgt.......tadi bila dah jumpa....emmm apa lagi berebutla ambik sorang satu utk di jadikan baby mereka.......

memang mcm2 ragam betul dia org hari ni....dan keadaan rumah pun memang mcm kapal pecah....

0 Comments: