January 21, 2009

TEXT FROM MY HB...........






Fuhhh..omputih lagi........rasanya dah betul ejaan aku tu......yelah kan dalam dunia ni ramai yg suka cari kesilapan org...walau sebesar zarah sekali pun .....dah nampak cam bapak gajah punya besarnya....huhuhuhu......

sms dr HB aku tadi :- Jangan simpan kata2 cinta pada org tersayang sehingga dia meninggal dunia.Lantaran akhirnya kamu terpaksa catatkan kata2 cinta itu pada pusaranya.Sebaliknya ucapkan kata2 cinta yg tersimpan di benak mu itu sekarang selagi ada hayatnya........I LOVE U BABY.......

- ni dr mana la dapat ye...atau sape la yg hantar pastu 4ward kat hamba ni......huh.......walau apa2 pun kalau itu adalah benar......hanya satu je yg mampu aku katakan......TERIMA KASIH KERANA MENYINTAI AKU SEPENUH HATIMU.......I LOVE U 2.........

7 Comments:

Dato' S said...

I miss U so much bby...

See U this Friday yeah... huhuhu...

DatinDiaries said...

Hurmmmmmmm

ani_hasrul said...

amboi2 romantik skan dato n datin nih............

lily lotus said...

ayat ni copyright ke..leh copy paste tak..huehuehue

DatinDiaries said...

huhuhuhu.....ntah2 dia copy dr mana plak kot.......hhehehhe

Dato' S said...

Memang I copy dari sumber lain...

Akan tetapi, I benar2 maksudkan apa yg tertulis tuhhh...

Mengertilah wahai Isteri ku yg tercinta...

DatinDiaries said...

apa kelas.....copy...copy........cari la ilham sendiri...