January 4, 2009

KERJA...KERJA...KERJA........

sebelum masuk SPA Q ...mcm biasala jgk setiap hari sabtu kena singgah beli fresh Flower utk SPA...

Pengurus Baru kat SPA Q.........
tak pakai uniform coz skg ni tgh pregnand anak sulong......di beri kelonggaranlah...hehhehhe.......tgh buat Treatment Facial....kat salah sorang customer

bunga rampai akan kami hasilkan setiap minggu...iaitu setiap hari sabtu.....agar bau-bauan akan lebih lagi terserlah di samping bau-bauan yg dah sedia ada kat SPA Q....

ni kat reception.....jemputla datang kat SPA Q......kami akan berikan layanan yg terbaik utk anda..Ginger Tea kat SPA Q memang best...kalau nak cuba dtgla.....

ni nak ke bilik Boss aku ler...,hehhehhehe.....depan tu waiting area dan tempat Foot Massage...

di mana2 saje...pasti akan update blog jgk...kecuali masa kat hospital ari tu la...bercuti......hehhehhe..ni tempat yg paling aku suka nak baringkan badan aku kat SPA Q aku....boleh la kalau nak dtg.....






dah sebulan lebih rasanya tak ambik tahu pasal hal kerja2 ni......asyik cuti2 je kerjanya...nasib baikla semua staff kat SPA tu sememangnya boleh diharap..kalau tak patah kaki la aku nak kemana2......ni minggu depan aku bersama HB ada perancangan utk Honeymoon kami yg pertama......harap semuanya akan berjalan dgn lancar.....

seharian kat tempat kerja ni ..mcm biasala HB aku pun buat2 sibukkan diri dia jgkla.....

0 Comments: