January 3, 2009

AMPANG PUTERI - HARI KETIGA


tangan aku yg bengkak....tak tahan sangat sakit sampai bengkak masuk air....so tukar tangan kanan plak la.....sampai sekarang masih lagi bengkak.....tapi sakit tu takde la rasa sangat...

siap dgn susu pekat lagi....hehhehee..yelah nak minum milo kan..nak kena ada susu.....



time ni lah yg aku malas dan bosan.....nak kena inject ni......

seawal jam 7.00 pagi nurse dah masuk utk bagi antibiotik....mata pun tgh mamai nak bukak...so bagi jelah lengan kat dia.....buatla apa2 yg patut nak buat kat lengan tu......aku pasrah...wah....hehhehhe

lengan aku kiri dan kanan semuanya lebam2 coz asyik kena ambik darah je.....tapi alhamdulillah virus yg merbahaya iaitu Denggi dan Chikunciniya..( salah aku rasa ejaan aku ni hehhehe )...tak ada dlm darah aku......alhamdulillah...syukur.....
ni adalah di antara ubat2 yg aku kena makan setiap hari sepanjang aku kat hospital.........sejak masuk hospital lah aku boleh makan ubat...kalau kat rumah...huhuhuhu jgn haraplah.....


hehhehe nak jgk ada gambar dia.....Hurmmmm





Hari ke 3 aku di hospital.....aku masih lagi demam dan batuk yg tak henti2....sampai keluar air mata aku ni ha time batuk2 tu...apa2 pun terima kasih aku ucapkan kepada HB aku yg senantiasa berada di sisi aku siang dan malam...dia jgklah yg uruskan aku dalam segala hal....sebelum nak pegi kerja dia uruskan aku dulu....susah nak dapat HB yg sanggup buat apa saja kan.....yelah org tgh sayang...bila dah tak sayang tak tahu la...huhuhuhuhu...semoga kasih sayang ini akan senantiasa mekar....

2 Comments:

名城苏州游戏中心 said...

Although we have differences in culture, but do not want is that this view is the same and I like that!

nylon fishing net said...

You these things, I have read twice, for me, this is a relatively rare phenomenon!
fishing net