January 3, 2009

AMPANG PUTERI - HARI KE DUA

lepas cuci muka dan gosok gigi terus breakfast la....dan semasa berada aku sememangnya mendapat layanan yg istimewa dr SUAMI.......thanxs...

nak bangun pun tak larat.........badan memang lembik...takde tenaga langsung tapi kena lawan jgk la

muka aku ni punyala tension dan tgh sakit...tapi HB plak mcm biasa jgklah ..suka sangat ambik gambar aku....

Panadol....vitamin...dan ubat apa ntah 1 lagi...hehhehe lupa plak..


nak makan ubat pun berfikir banyak kali..hehhehehe....aku ni memang jenis yg susah nak makan ubat...tapi bila dah mcm ni..nak tak nak memang nak kena makan jgk ubat....




Ni topic tahun lepas ye.....tapi tak sempat nak tulis la..yela baru keluar wad kan....bila dah keluar banyak plak benda yang nak kena buat....kerja pun berlambak sampai kan takde masa nak update blog ni....bila dah ok..masa pun ada ..bolehla sambung balik....
tapi keje kat atas meja ni memang la berlambak giler...yelah dah masuk tahun baru ni memang la lagi banyak keje yg nak kena buat.....hari ni rasa cam malas je nak buat coz HB kat depan memang penyakit 'M' akan timbul balik..sebelum Honeymoon kerja akan beres....hehhehe

4 Comments:

我爱斗地主 said...

See you in these things, I think, I started feeling good!
Personalized Signature:贵州信息港休闲游戏中心,我爱掼蛋网,重庆游戏中心,金游世界视频棋牌游戏中心,南通棋牌游戏中心,贵港热线休闲游戏中心,淮安棋牌游戏中心

www.jsfishnet.com said...

I will pass on your article introduced to my other friends, because really good!
Other Net

fishing net said...

Very rich and interesting articles, good BLOG!
fishing net

Farming Net said...

Good article, good things, good feelings, good BLOG!
Saftey Net