January 3, 2009

AMPANG PUTERI - HARI KE LIMA

sebelum nak keluar makan angin kat luar wad tu....ambik gambar dulu...hehhehee

time ni nak minum air pun mulut rasa tawar sgt2.....serba serbi tak kena..makan pun takde selera sangat....

berbulan madu di taman hospital.....hehhehehhehe....ni kes dah terlalu boring sgt. kat dalam bilik je kerjanya.....aku paksa HB bawak aku pusing2 kat hospital ni..sambil tgk org lain yg sakit jgk....




Macam biasa jgk di kejutkan jam 5.00 pagi utk antibiotik dan ubat lain.... demam masih lagi belum baik...batuk plak semakin teruk......kadang2 demam pun tak menentu...kejap ok kejap demam .....pagi tu aku kena x-ray.....takut pun ada jg..yelah tak biasala katakan....dah la batuk2 ....tgh nak x-ray aku boleh tergelak sampaikan amoi tu pun gelakkan aku...yelah dia suruh aku nganga je mulut kerjanya......aku dahla batuk2....nak bukak mulut lama2 mana tahan....tu yg buat aku tak tahan dan terus gelak je kerjanya..... tapi alhamdulillah aku takdela dapat penyakit yg merbahaya...cuma demam je......

2 Comments:

Anonymous said...

Good Blog, I think I want to find me, I will tell my other friends, on all

Anonymous said...

Although we have differences in culture, but do not want is that this view is the same and I like that!
nylon fishing net