January 5, 2009

ALAM PERSEKOLAHAN - HARI KEDUA

Twins....

ni nak hantar pi sekolah...muka mengantok....huhuhuhu kesian.....

Twins dah keluar.......teringat plak time aku sekolah2 dulu......mcm muka aku pun ada bila dia org potong rambut mcm ni.....teringat plak masa aku rambut pendek masa sekolah dulu......asyik nak bergaya je...walau pakai baju sekolah...sekarang ni anak2 aku plak...huhuhuhuhu


Kakak dan Kak Ngah yg keluar pi ambik si kecik ni ......sambil2 boleh la dia org jumpa dgn bekas cikgu dia org tu......punyala lama aku dok menunggu dalam kete...siap masuk main2 lagi tu...huhuhuhuhu

ni dah balik sekolah...dok membebel...hari ni 2 jam jgk lewat ..aku ambik dia kat sekolah....boleh dia cakap kat aku....APASAL MUMMY DTG CEPAT...TAK SEMPAT NAK MENULIS...ESOK DTG LA LEWAT CKIT...padahal dah 2 jam lewat...huhuhuhuhuhu atau adakah dia perli aku kot......hahhahahhaa




Emmmmmmm hari ke 2 lain plak ceritanya kali ni......tak seperti semalam yg mana beria-ia sangat bangun pagi nak pegi sekolah.....
tapi pagi ni nak bangun punyala liat......jam 7.00 pagi dah nak keluar rumah...so kejutkan awal la sikit kan.....boleh dia cakap kat Lisa ( maid ) APASAL KEJUTKAN MALAM2 NI......TAK KAN NAK MEPGI SEKOLAH MALAM2...huhuhuhuhu padahal time tu dah pukul 6.30 pagi......lewat jgk bangun.....yelah Kelantan kan sekarang ni musim hujan.....so mendung dan hitam pekat la langit tu...dia cakap dan marah kerana kejutkan dia org malam2 utk pegi sekolah....tu cerita yg sulong,.....
ni cerita Kak Ngah plak...bila bibik kejutkan tidur...dia cakap.....KENAPA NAK KENA BANGUN PLAK.....LANGIT GELAP LAGI NI.....huhuhuhu...aku yg tidur kat sebelah tu pun tergelak dgr dan tgk telatah dia org ni...huhuhu...dan hari seterusnya tak tahula mcm mana plak agaknya....

7 Comments:

Dato' S said...

Kelakar dgn telatah anak2 tuh...
Kalau I ada kat sebelah, gerenti I gelak pecah perut nyer! hehehe...

DatinDiaries said...

huhuhuhu.......ari ni..dik ya je nangis.....bangun pagi...

ani_hasrul said...

huhuu...mcm2 la karenah ank2 ni yer......

DatinDiaries said...

tu la pasal....hari ni takde cakap apa2...tapi nangis terus..huhuhu

lily lotus said...

haha..sian2

DatinDiaries said...

hehhehee.......biasala budak2 ..ari mula2nya ok

Anonymous said...

datin,anak-anak you ni cute-cute.
ada berapa anak you ya?semua sekolah ya?