December 15, 2008

DATING LAGI......

singgah kat JUSCO Mid Valley utk beli bag sekolah anak2 jap...dan lepas tu barulah aktiviti kami berdua plak....

beli bag sekolah KEMBAR dulu......BARBIE BAG.....RM99.90 setiap satu.....huh mahal...aku dulu bawak bag sekolah RM20.00 pun dah kira mahal dah....Fuhh budak2 sekarang punya barang mengalahkan zaman aku muda2 dulu...hehhehhee

Asam Laska kat Jusco memang bestlah.......bila dah shopping .....pasti akan singgah makan kat sini

emmmmm........mcm biasala........pose di utamakan dulu ye...

sebelum makan kita pose dulu ye....

0949 dan 0005.....no yg menemukan kita berdua...

cantik betul pemandangan dr atas kat Mid Valley


kalau aku bergambar...pasti dan pasti dia akan nak jgk...suka sangat meniru aku....huh


apasal la muka aku tu cam serius je......dia org ni memang kreatif la bab2 nak ikat2 rambut nih....bolehla kalau anda cuba ye

singgah kat EVITA PERONI mid valley ...beli ikat rambut...bila kita beli barang2 kat sana...dia sediakan khidmat tau......u nak ikat ke...jalin ke...sanggul ke...semua boleh....janji guna barang dia...dan bila manik2 dah putus atau rosak...kita hantar dan dia akan baiki balik la.....

kenyit mata kat cameraman jap......

cepat la dia buat.......zup zap...zup zap...siap.....

nilah pengawal peribadi aku yg senantiasa setia disisi aku walau kemana jua....huhuhuhuhu

nampak jgk cameraman kat blakang tu......

tada...dah siap jalinan rambut aku ni....lepas tu terus pegi tgk wayang....

bukan nak tunjuk sangat ticket wayang ni....hhehehehe tapi bukti kami tgk wayang semalam...hahahha...kot2 kowang tak tahu kan...hhehehhee..........2 cerita kami tgk terus......"Twilight" dan "Wild Child".....memang best la citer Twilight.....kalau aku pun aku nak vampire hensem mcm tu.....huhuhuhuhu





Kuat weh dating nih....hehhehhee...biasala bukan selalu kami berdua mcm ni kan....bila ada peluang dr pagi sampai ke malam la kami merendek....lepas je balik dr Tasik Titiwangsa tu saya bersama HB ke Mid Valley...mcm2 benda nak buat kat sini....nak beli bag sekolah anak2...nak tgk wayang ...dan mcm2 lah..... apa2 pun kita ikuti ye apa program saya kali ni...bukannya menarik sangat pun cuma nak berkongsi je...hehehhehe........walaupun memang agak memenatkan ...yelah dr pagi sampai ke malam....balik terus pengsan.....

12 Comments:

Anonymous said...

kemana menghilang mak datin sorang ini......huhuhuhuh

Anonymous said...

Datin demam la Ani...

Tak sempat nak belek2 blog lg tu.. huhuhu....

Esok kami balik KB.. kalau nak minum2 boleh la. Ajak Hubby U tu skali yer..

Anonymous said...

huhu..seb baik kembar 2..klau kembar 4..botak nak beli beg barbie tu...

Anonymous said...

demam n dapat baby kot.....hehehhe..... insyaallah.....

Anonymous said...

Tak jadi balik kg, skg datin kat hospital pakar ampang puteri. Warded ler... demam panas..

Anonymous said...

dato s mamaner ngn datin?????sy doakan semoga datin cepat sembuh....

Anonymous said...

dato s macamaner ngn datin?????sy doakan semoga datin cepat sembuh....

Anonymous said...

Masih kat APSH lagi ni.. esok kena x-tray sinus... Demam kejap on kejap off... dah masuk hari ke 6 ni...

Doakan datin selamat yer... insyallah..

Anonymous said...

erm..... dato 'S bagi datin minum 100 plus banyak2,bahaya gak tu,adekah tandanyer datuk n datin n dapat baby baru???????

Anonymous said...

Dah check... Lum ada rezeki lg arr.. huhuhuhu

Anonymous said...

dato"S datin masih kat wad ???

DatinDiaries said...

hi ani......saya baru je keluar dr wad ni....alhamdulillah saya dah sihat dan diaries ni jgk akan terus ceria lepas ni..hehhehhehehe.....

lili: tula nasib baik kembar 2 je...kalau tak.....jual BUDU la Mummy dia nak beli beg BARBIE ..huhuhu

dato s : terima kasih atas kasih sayang yg di berikan itu......