November 24, 2008

PERJALANAN KAMI BERMULA.....

Alhamdulillah kami semua selamat sampai kat rumah kakak aku kat Machang Bubuk Bkt Mertajam.....kami sampai lebih kurang dalam jam 2.00 pagi.......Huwaaaaa.........ngantok...

huhuhuhu tok yu nya nampak muka tu....penat ke......org nak drive tak bagi...haaaaa....kan dah penat.....emmmm takpe2.......aku memang tak tidur pun dr KL ke Penang tu........dok cakap apa2 yg patut dgn dia je..semua tpoic keluar...kejap ok..kejap tak ok...biasala kan....huhuhu

setelah selesai kat rumah Kak Ani...kita org terus bertolak ke Penang...tak pasti pukul brapa..kalau tak silap dalam pukul 9.00 malam kot.......kita lalu ikut jalan lama...punyala lama nak sampai ke Penang....jenuh kat dalam kete tu.........

huhuhuhu kesian betul tgk muka anak2 aku ni.....memang dah ngantok sangat ni dia org ni.....

sambil dok tolong2 tu....aku ambikla sikit makan ....hehhehhee..dah nampak merah sgt dan mcm best je....

memang suasana kat dapur yg sibuk sangat ....membuat persediaan utk jamuan lepas sembahyang hajat nanti...


banyak betul juadah kat rumah Kak Ani malam tu......dia adakan majlis sembahyang hajat utk cucunya berkhatam esok hari.......sekarang ni musim sekolah mesti ramai kanak2 yg dah kena POTONG...huhuhuhu

My Mom dan Kak Ani....

aku bersama dgn kakak ipar ( kak Ni )...orgnya memang baik dan lemah lembut sangat.....



Destinasi kami kali ini hanyalah nak Penang sahaja.....sekarang dah musim cuti sekolah....sebulan aku dan anak2 bercuti...dan bawak anak2 jalan2 je......business aku plak tak tahula mcm mana..huhuhu nasib baiklah ada staff aku yg boleh aku harap...kalau tak...tak kemana2 la anak2 aku tu..... oklah......sekarang perjalanan kami dah bermula utk ke destinasinya......zAsssssssss

2 Comments:

Anonymous said...

Tinggi nyer kak Ani... terserlah u rendah sedikit dari kak Ani... huhuhuhu

DatinDiaries said...

huhuhuhuhuhu.............jahat betul mulut u nih