November 21, 2008

PENAT..PENAT DAN PENAT....

Hari ni suami aku balik awal....aku ingat nak pegi Penangla......sementara anak2 semua dok main pool kat bawah tu.......baik aku kemas baju dan kemas apa2 yg patut....anak2 dah naik semuanya dah settle...takdela kelam kabut sangat.....
dah selesai makan.....kemas rumah...kemas baju.....maid aku tu buat keje memangla lembab giler....kalau aku tak buat alamatnya sampai ke malam lah tak siap...ni dah kira okla sikit kalau nak di bandingkan dgn dulu....dia pun dah nak balik indon dah tahun depan....sementara aku ambik maid aku yg pernah keje dgn aku dulu......bila yg tu sampai aku ingat nak hantar la yang ni....maid yg baru tu ( org lama gak ) bulan 12 ni aku janji dgn agency.......duit...duit..duit...di mana kau duit......huhuhuhuhuhuhu....banyak jgk ni nak kena pakai ni lebih kurang dalam 15k jgk ni.....poning kepala den poning.......huhuhuhu.......nak ambik maid baru dan bayar gaji maid yg lama ......Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......nak nagis ...kalau aku buat shopping kan best......hehehhe...takpe la nanti aku selesaikan yg penting2 dulu la...shopping ni bila2 masa pun boleh...selesai mana2 yg patut dan yang penting dulu....
ok lah kami semua dah siap...dah nak bertolak ke Penang bersama anak2...suami.......mak aku memang tak akan ketinggalan lah......pasti akan aku bawak ke mana2.............bye....semoga perjalanan kami selamat pegi dan balik....pegi tak lama pun....2 hari je......

0 Comments: