December 1, 2008

FAMILY DAY OUT...........

Dik Ya.......memang muka sedih...nak marah pun tak sampai hati.....

ala cutenya rambut dia.....

mulut mcm Donald Duck je...hhehehhehhe

apala yg Dik Ya dok pikirkan tu ye........asyik dia je yg nak main...kakak menangis tu.....nak main tak dapat....hehehhe..kesian..


kat luar petrosains.....nak masuk ticket dah habis....so tgk2 kat luar jelah ye anak2 sekalian....


ini je yang ada setakat hari ni...hehhehhehee....tu pun nak beranak lagi ni.....huhuhuhu aktif5 betul...

berebut nak main...aku plak takde syiling...kesian kat anak2....naik jelah........

muncung mulut tgh pakai kasut ke.....

amboi kakak.....tak kanla serius makan ayam kot....


sakit mata ke apa ni...emmmmm


sampai je kat taman KLCC aku terus bersila....wah bestnya..dan sakitnya kaki aku..hehhehe...anak2 plak mcm biasala....main la apa lagi......next time mummy bawak dtg sini lagi ye........lama sikit........la boleh nak main2 pun...

Sarah dan Adik...

kakak







Ni plak adalah kali yg ke 2 aku bawak anak2 nak pegi PETROSAINS......tapi tak dapat jgk masuk.....1st pegi dah tutup.....2nd ticket dah habis plak....hehhehehe......kesian kat anak2 aku tu...tak dapatla masuk...takpe.....lain kali bleh pegi lagi...bukan tak biasa pegi pun...hehhehehehhe...suami aku bawak anak2 pegi main kat taman KLCC...1st time aku kesana...sebelum ni tak pernah pegi lagi...ramai giler manusia2 kat sana rupanya..hehhehhee....dahla penat jalan jauh tuuuuu......mcm manala nak kurus mcm ni.....makin bulat adalah...anak2 aku mcm biasalah jgk...bila dapat main apa lagii.....tapi kami pegi kejap je...coz risau jgk...takut nanti hujan ke apa ke.....susah.....

2 Comments:

lily lotus said...

siannya..takpe lenkali mummy bawa lagi yer ;)

DatinDiaries said...

hhehhehe......nanti bawak lagi lah..