December 1, 2008

BARANG DAPUR LAGI.....

nilah wajah baru NSK kat selayang......


hehheheheh DJ hensem yg tgh menyanyi kat luar....katanya...cita2 nak jadi penyanyi tak kesampaian...so jadi DJ jelah...hehhehhehhe.....best jgk suara dia.....aku dgn suami senyum je tgk dia menyanyi lagu AWIE gitu......

tgh check point...ingatkan dah banyak 2500 tu.....tapi dr point yg aku dapat tu rasa2nya ubat gigi pun tak dapat......hahhahhahahhahha......


sebelah pagi pegi kat ..................rupa2nya tak selesai jgk......ntah apa2.......nak tergelak pun ada..tak memadai langsung sampai tak selesai2.......





Ni adalah kali yg ke 5 aku ke NSK beli barang2 dapur..iaitu barang2 basah dan kering.....aku suka kesana coz kat sana nak pilih barang2 basah ni senang dan banyak pilihan..lagipun harga pun murah....aku selalu ke NSK selayang.....suami aku yg kenalkan tempat ni kat aku.....sebelum ni aku selalu beli kat JUSCO ke barang2 basah dan kering ....sekarang dah tahu kat tempat murah....beralih arahla...hehhehhehe.... kali ni aku ketempat yg dia baru bukak...NSK berwajah baru.....sejukla ckit dr dulu.....adala aircond tu.....selesa la....cuma kadang2 tak tahan org ramai sangat....

0 Comments: