October 3, 2008

MALAM RAYA.......

Wit My Lovely Hubby.....Shamilica


Tak habis2 lagi ke cucuk batang pelita tu sayang oi.........dah la tu...dah banyak pelita dah yg u pasang tu.........kan mlm2 hujan...kalut plak nak turun tutup pelita tu....huhuuhuhuuhuu

Salah sorang anak buah aku yg dtgnya dr PENANG.....jeling2 manja gitu......malu nak masukkan gambar dia dlm blog aku...hhehehee


Tukang ambik gambar no 2...selain aku la..hehhehhehee.....







Cucuk bang jgn tak cucuk tiang pelita tu ......barula meriah kawasan rumah di kelilingi oleh pelita2 gitu.......huhuhuhu...........

Ha...apa lagi dia org ni....ni lah saat yg di tunggu2 ni....nak main bunga api......aku plak mcm biasa la tukang ambik gambar je kerjanya...ampaikan gambar aku pun takde........waaaaaaa

Pelita pun dah siap di pasang.....tahun ni tak byk pelita yg aku beli.....ni pun malam raya baru pasang ...tak ingat ..hehhehhhehe



Ha ni plak.....malam raya punya acara...biasala anak2 aku ni main bunga api jelah kerjanya.......anak2 buah aku dr penang dan kb ni jgk ada so apa lagi la dia org ni.....main bunga api sampai tak hengat la.......aku dgn suami dok perhati jelah...yelah mana boleh nak biarkan...bahaya kalau tak perhati dia org main ni.....