October 3, 2008

1st RAYA.......

Ha ni sebahagian je yg sempat aku ambik.....semuanya cantik2 dgn baju baru dan dgn gaya masing2....suka tgk budak ni bila time raya..pakat2 dok bercakap sama2 dia...dok tanya dah berapa duit raya yg dah di kumpulkan.....ada yg aku tanya nak simpan dlm bank.....dan mcm2 lagi lah......sampai yg berpeluh2 pun ada......teringat plak aku zaman kanak2 aku dulu.....dulu paling byk pun dapat 50 sen je raya.......pastu kumpul la..buat beli bunga api dan ala2 benda yg main tikam2 tu pastu dapat hadiah...tak tahu la aku nak sebut apa....hehhe...

Anak2 aku bersama dgn anak buah aku yg dr PENANG




Ni je yg sempat aku ambik gambar masa time budak2 dtg ke rumah utk beraya.......mak oi awal giler dtg ......hehhehe..biasala nak budget ni brapa rumah nak pegi hari ni utk beraya ni...aku pun belum mandi lagi budak2 ni dtg...seawal 8.30 pagi budak2 ni dtg....mana la nak sempat siap utk beraya....ha ni bahagian letak kuih muih je.......nasi dagang...roti jala dan sebagainya kat ruangan dapur tu...bukannya apa..yelah kerusi kan putih kan kotor plak kerusi aku kena kuah2 gulai ni...al maklumlah budak2 makan mcm mana.......hahhahahhaa........