October 28, 2008

KERETA LAGI......

Ha dah jumpa ye........takpe kita tukar je apa2 yg pecah tu dulu....pastu kita check yg lain plak....dan seterusnyalah....$$$$


Bang check betul2 kete tu ye.....tgk la apala yg jadi masalahnya kete hamba ini......pomen ni salah sorang ahli PPOC KELANTAN jgk....nama dia Mr Solah.....hehehee.....kedai dia kat HUKM Kelantan....


Aku ke KL memang aku drive sorang2 je.....nak balik ari tu suami aku yg temankan...MUahhhh kat u....tapi kete aku yang ni ada2 je.....manjanya kan sekarang ni...ada je dia nak mintak tukar alat2 yg baru....huhuhu......nak balik aku sempatla tukar apa2 yg patut pada kete aku ni..... tapi balik je KB kena plak tukar lagi sekali.....dan nak kena hantar KL plak nanti coz ada barang yg nak kena tukar barang plak......huhuhuhuhu......$$$$$$$ semua tu.....hehhhee...

0 Comments: