October 14, 2008

BERAS PUNYA CERITA.....

kat pengkalan chepa..kat sinilah selalunya aku beli barang2 kalau aku malas nak pegi kat supermarket tu......brg2 ringan bleh la...tapi kat sini pun mcm2 jgk yg ada......mak dgn ayah je yg takde jual kat sini.......huhuhuhu........waaaaa......aku dah melalut nampaknya di sini....dan kebosanan aku semakin terserlah hendaknya....

ni plak gayanya junjung beras namanya....hahhahhaa...jahat betul aku ni....saje je nak kenakan dia...dah takde kerja nak buat.....tapi hari ni memang rasa mcm bosan sgt2...dan hari malas.....

Ha ni dia Model Beras masa kini Miss Lisa dr Indonesia.....hehhehhehe.....senyum je bila suruh bergaya dgn beras tu...hehhehhee........sedap tau beras ni.....ejaan pun dah ARANAB MAS......jgn RANAP dah la...huhuhuhu




lepas hantar anak2 pegi Qiraati..singgah kat pasar mini jap...nak beli beras yg dah hampir nak kering kat rumah tu......aku ni kalau tak ingatkan beberapa kali memang confirm tak ingat punya....biasanya kalau malas nak beli kat pasar malam iaitu Wakaf Che Yeh tu aku beli kat area rumah kat pengkalan chepa ni je.....senang ckit...malas la nak pegi jauh2 tu.....malas nak drive.....aku suka makan beras siam......bukan apa..beras malaysia ni...ada yg sedap ada yg tak sedap.....ada yg lembek semacam dan cepat basi...tapi beras siam tak......aku paling suka makan beras cap arnab emas....memang best....bau pun wangi...ni maid aku jadi model beras...huhuhu...kena paksa pegang beras mcm tu dan bergaya ala2 model.....dia plak yg ketawa bila aku suruh buat...kan tak ikut plak kena marah plak...so ikut jelah perangai boss dia yg ntah apa2 sekarang ni......hehhehe

0 Comments: