September 17, 2008

STEP 3

Utk di berikan kepada kanak2


Alahai khusyuknya anak Mummy





Anak Bongsu dgn My Mom




Yang aku buat bekas telur bakul kecok tu utk diberikan kepada tetamu ala2 mak atau bapak2 org...bukan utk kanak2 la......ha yg ni plak khas utk kanak2 la plak.....simple jgk...tapi menarik.....buat yg ni memangla tak memenatkan coz mudah sgt...cuma juz tambah apa2 yg patut dan simple2 je........ yg ni ha..ramai la yg menolongnya...termasuklah anak2 aku......mak aku...serta maid aku yg buat....coz bekas telur ni memang terlalu simple dan mudah.......nak buat.... keadaan memang betul2 meriah dgn gelagat anak2 aku tu.......demam2 pun semangat nak tolong mummy dia.........hehheee...terima kasih semua...

8 Comments:

investment stocks said...

what happened to the other one?

free international text said...

well its nice to know that you have great hits here.

guam divorce lawyer said...

yeah! its much better,

unbelievable rate said...

wow, very special, i like it.

myspace heart said...

well its nice to know that you have great hits here.

mobile wife said...

ok. I found an information here that i want to look for.

mortgage restructuring said...

very nice! hahahahaha

low mortgage loan rate said...

very awsome.