September 17, 2008

STEP 2

Bekas telur yg dah siap.....dan simple

Bekas telur yg belum siap








Aku dah beli apa2 yg patut kat SSF tu ....utk aku buat bekas telur.......ingat tau...tu idea aku sendiri tau...tak ciplak mana2.......hehehehee byk jgkla kosnya......( di rahsiakan ) tapi aku memang cukup2 puas hati ....walaupun aku bersengkang mata selama 3 hari berturut2 sampai jam 3 - 4 pagi bari tidur coz dok nak siapkan bekas telur tu.......dlm masa 3 hari aku dapat siapkan bekas telur ciptaan aku sendiri..muahhaaaha.. bekas telur ni aku buat sendiri...sorang2 aku plak yg buat...memang kalau bab2 mcm ni...maksud aku dlm rekaan aku sendiri aku tak suka org tolong....aku tak nak TERLARI CHASIS ciptaan aku tu..hehehhe...cuma mak..anak2..maid aku tolong masukkan telur atau sweet je kat dlm bekas tu...bab2 ubah suai ni aku sorang2 je yg buat...... aku lebih puas hati kalau aku sendiri yg buat...bertungkus lumus....bersengkang mata...dan akhirnya aku dapat tgk sendiri hasilnya yg aku dok buat selama ni.... di sini aku sempat jgk la snap bekas telur aku ni........

4 Comments:

lily lotus said...

so sweet ;)
..org klau dh tgn berseni pegang ape pun jadi :P

DatinDiaries said...

hehehhee...pandaila tu.....penat tau sis buat tu sorang2

princesdiaries said...

lawanye........brg gubahan akak. terasa mcm tgk gubahan artis punye. kelas gitu..saya org klate ugok,keje dkt putrajaya.kak kalau dpt nak tgk gmbr2 kat friendster blh x.mesti loving punye......

DatinDiaries said...

terima kasih ye..princesdiaries....id fs awk tu apa ye....nanti sis add