September 27, 2008

Emmmmm hari ni takde apa yg menarik aku buat......pegi SPA tgk apa2 yg patut...then keluar la ...aku pi servis kete.....yelah..buat persiapan ...kan last2 minute plak takut nanti tak sempat plak.....kan ada hal yg nak kena buat last2 minute plak...so ari ni terus pegi servis jelah......
coz aku ingat raya ke 3 atau ke 4 ni....nak jalan2 ...cuti2 malaysia gitu.......nak pusing 1 malaysia tu takdelah....ingatnya nak ke Penang...Kedah.......Bukit Merah dan last skali Kl kot.....emmm...sambil bawak anak2 makan angin.....kali ni berlainan skali cuti2 kami....ada org baru dlm keluarga aku...emmmm....kenalah bwk..jumpa dgn saudara mara...adik beradik....biar kenal2.....keluarga....
aku ni dlm golongan keluarga yg besar jgkla...
emm..pikir punya pikir.....semua dah sedia.......cuma baju anak2 je belum ambik lagi.....dah siap ke belum kat kedai jahit tu....esok atau lusa lah aku gi tgk...rasa2nya cam dah siap kot.....persiapan yg lain semuanya dah beres....so takde apa lagi lah yg patut aku pening....cuma ada hal yg ntah apa2 lagi je yg nak kena settle sekarang ni.....

0 Comments: