September 27, 2008

COLEK...OH...COLEK....


WARUNG NASI ULAM...CHERANG KELANTAN

COLEK BUAH dan COLEK CAMPUR




mengantok sgt ni nampaknya......






Ohh...akhirnya...dah lama aku teringin nak makan COLEK ni...tapi malam ni termakbul jgk la nak makan colek ni....nak keluar dgn kawan2 tak di benarkan malam2 ni......so apa lagi ....pasal aku ni dah teringin sangat nak makan colek yg boleh dikatakan agak terkenal jgklah kat kelantan ni...siap masuk dalam MAJALAH 3 lagi minggu lepas kedai ni......emmm....oklah boleh la tahan....itu rasa aku la....tapi kalau tak sedap takkanla org penuh kot....... sales dia satu malam 3-5k utk satu malam tau hanya jual colek je....kaya la mcm ni...nampak gayanya nak kena bukak kedai colek jgk lah mcm ni..hehhehee..... malam ni tercapai la hasrat aku ni...mcm biasala....hanya di benarkan keluar kalau bwk mak..dan anak2 je..huhuhuhu.....takpe ikut jelah kan....so kami sekeluarga apa lagi..anak2 dah tidur semuanya...tapi aku ni memang teringin sangat nak makan....aku kejutla dia org semua utk pegi makan colek tu.. lepas makan pegi la plak kat pasar malam..utk cari bunga api...( bakar duit namanya )ni pasal anak2 aku nak sgt.....hah mainla puas2 .......RM60 henget jgkla habis utk bunga api ni....tersenyum lebar dibuatnya budak2 ni bila dapat apa yg dia org nak..emmmmm.....

0 Comments: