November 23, 2010

OH STREAM TERSAYANG...


Penat betul la hari ni, memang banyak betul kerja yg harus aku selesaikan.Nasib baikla HB aku ada..kalau nak harapkan aku sorang2 je nak keluar malam..huh jgn haraplah..keluar pun nak kemana..baik aku dok umah tengok TV dengan anak2.Lagi best..daripada dok ukur jalan.Zaman dulu2 dah lama berlalu dan sekarang aku dah buka buku baru...sekarang aku lebih selesa dirumah bersama anak2...kalau keluar pun mesti ada yg temankan aku..kalau bukan HB...anak2 aku yg temankan aku dan kadang2 tu mak aku...aku lebih selesa seperti sekarang...

Masa ni aku tgh tunggu anak2 tidur dulu..coz kami suami isteri ni nak keluar jap..nak pi tampal sticker kat kereta stream aku..kalau nak spray kan..mau ribu riban plak..baik pi tampal sticker je dulu kat bonet kereta yg cat nya dah 'lokoh' tu.lagi jimat ..dan cantik..cuma lepas ni kena pi spray layang je lah.sebelum tu kami layan internet dulu lah..anak2 pun cam tau2 je aku nak keluar nih.hehhehhe...aku dah 'apar toto' kat bawah...anak2 aku tidur 1 bilik dgn aku la..coz mak aku takde kan..dia org tak nak dok bilik lain...so lepas je aku suruh dia org masuk tidur..aku tutup lampu la..dan aku kena pastikan dia org semua dah tidur baru aku bleh keluar.


Tepat jam 10.30 malam aku sampai kat Kedai Bujal Sticker..aku tak tahu apa nama sticker nih.tak kisahla apa2 nama pun ye.aku ingatkan kejap je..rupa2nya lama gak pasang benda alah ni ye.hurmmmm sampai pukul 1.00 pagi tu aku dan suami dok melanggok kat kedai tu..nasib baik tak bawak anak2..kalau bawak dia org pasti huru hara dibuatnya ..yelah pasti dia org nak tidur..

Harapnya lepas ni kereta kesayangan aku ni cantiklah..dah lama betul aku tak jaga dia..yelah asyik bawak dan servis memang aku jaga la.cuma nak cantik2kan dia je belum lagi...ni pun aku kerana nak pi konvoi...nasib baikla ada suami yg bleh tanggung semuanya..dan kadang kala tu kami kongsi fat chai la jugak kan...biasala nama pun suami isteri kan..semuanya harus dikongsi...tapi kalau nak kongsi suami tu..hurmmmmm kalau dah takdir nak buat mcm mana...aku tak kisah pun..janji dia betul2 mampu dan jgn tinggalkan aku semata-mata nak khawin lain dah cukup..ahaks......mak aihhhhhh kongpideng nya aku cakap nih.muahhahahhaa.....kalau berani khawinlah dan tgk apa yg putus....hahhahahhahahha ( kasi ugut sikit )

Kereta Stream kesayangan aku ni akan aku jaga sampai bila2....kerana ianya terlalu banyak kenangan bagi aku..lagipun aku ada anak2 ramai..so MPV memang bagus utk aku..senang nak angkut anak2 kemana saja aku pergi.Apa2 pun aku tak kan jual dan aku akan jaga sampai bila2 dan akan jaga dgn baik skali.cuma janganlah dia buat hal ye Stream.......



0 Comments: