October 20, 2010

SRK KONSERT - GAMBIRAN2NYA LAGIKS..


Dik Ya dan Mummy..

Anak mummy ni suka sangat bergambar dan bergaya depan kamera ye..dan dia juga suka sangat kalau senantiasa nampak cantik..kalau boleh setipa hari dia nak kelihatan cantik senantiasa.Aku hanya make up kan dia bila time konsert dan hari2 tertentu je..walaupun subang yg dia pakai tu subang pinjam ..hhehehhe tapi sesuai je nampak Dik Ya pakai...hurmmmm..adakah kesemua barang2 mummy selepas ini akan diguna pakai oleh dia..hurmmmmm..

Alahai ni gaya ala2 sembunyik2 dalam lalang ke apa nih.hehhehhehee....renungan mata mu yg tajam bakal mengugat hati sesiapa je selepas ini.adeiii risau la...mudah2han anak2 mummy semua dijauhi daripada perkara2 yg tidak diingini bila sudah dewasa nanti..

Mummy akan senantiasa bersama anak2 mummy dalam apa jua sekalipun..kemana saja anak2 mummy pergi disitulah ada mummy nanti..

Makan jgn tak makan Dik Ya weh..Sementara papa pi ambik kereta ..meh kita semua posing ye.

Dari pandangan belakang...mummy suka tgk Dik Ya pakai mcm ni..tapi bila dah besar tak bleh la ye..kena pakai tudung dan baju kurung...kecik2 takpela...bila Dik Ya pakai camni nampak cam cute je..walaupun ni baju utk konsertnya..tapi mummy nak lah Dik Ya pakai plak baju ni bila2 nanti ye....cute sangat..kecik dan sesuai dgn badannya.

Alahai Kak Ngah....mummy nak Kak Ngah dah mula diet sikit ye..sekarang mummy dah control pemakanan Kak Ngah..harap2nya adalah perkembangan terkini selepas sebulan ini.

2 org anak dara ku yg sama2 suka posing...sesuailah sangat sorang yg sulong dan sorang lagi yg bongsu..manakala Kak Ngah plak jenis selamba derk je..tak kisah apa2 pun..janji dia bahagia dan dapat makan ..dah cukup..hhuhuhu adeiiiiii anak2 ku....mummy sayang kamu semua...

Sorang jelingan manja dan sorang lagi senyum semewek jah ni...hehhehe...syukur alhamdulillah kerana Allah s.w.t berikan aku anak2 disisi...semoga kami terus bahagia dan berikanlah rezeki mu Ya Allah utk aku terus membesarkan anak2 ku ini...Amin..

Sakan betul awak berdua bergambar ye...semua tempat nak diambiknya...aku plak..layan jelah karenah meraka ni semua...

Mummy...mummy....Kakak dan Dik Ya nak bergambar kat 1 Malaysia...hurmmm

Ok..jom papa dah sampai...dah2la posing ekss...kita pi posing kat tempat lain plak lepas ni.hehhee

Sebelum nak balik..kami singgah KFC dulu..bawak anak2 makan.dia org nak sangat makan kat KFC..pelij kan budak2 ni...tak jemu2 nak makan KFC..kalau makan nasi kat best..tapi kami order Chicken Rice jugak kat KFC ni...

Masuk je dalam KFC..semua mata2 tertumpu pada Dik Ya..bangga pun ada gak..bila tengok semua org dok tengok dan senyum serta cakap anak kita cantik..mak mana yg tak bangga dak...tipulah kalau takde mak yg tak bangga dgn pujian2 nih.huhuhu..tapi janganlah bangga melambung2 plak...bangga sikit2 dah la ye.heehhehe..

Ada sorang budak lelaki kat table sebelah..mai tegur Dik Ya...dia siap cakap kat Dik Ya...eiiiiii seksi nya dia...seksinya dia...pastu mak budak tu nak balik..budak tu tak nak balik..asyik dok kat sebelah Dik Ya je dan tgk Dik Ya.huhuhuhu....sampaikan mak bapak budak tu tersenyum kat borak2 dgn aku.

Dan aku risau gak..kalau mak budak tu ingat...alahai jangoknyo anak dia..mai mana la...sebelum dia org pikir mcm tu baik aku cakap..yg kami baru je balik dari tengok anak kami buat konsert.hahhahahhahahha....adeiiiiiii mcm2 hal..tapi aku seronok betul lah hari ni....dan lebih menyeronokkan ialah bila suami ku sanggup mengambil cuti semata-mata nak menemani aku dan melihat Dik Ya buat show..thanxs a lot diatas kasih sayang yg diberikan kepada anak2 ku..

Penat ke sayang mummy sorang ni..sampaikan rilex betul nampaknya...makanan pun belum sampai lagi....aku malas nak Q..biar suami je lah sorang2 dok Q..nanti anak2 tolong pi ambikkan makanan tu bila dah siap nanti...aku tak larat nak berdiri..penat dan pening kepala..coz belum makan apa2 lagi ni...opppsssss lupa tadi dah makan roti bakar.hehhehee

Nak balik umah ni.....tapi aku rasa suami bawak jalan lain plak..kemanakah haluan nya dia nak bawak kami anak beranak ni....dan lihatlah gaya anak2 kesayangan mummy ni tidur...tidur pun nak maintan gak ke..siap pakai spek mata lagi tu.hehhehhehe..sabor jelah..baik punya landing ni anak kembarku.

Dan Dik Ya plak...lentok habis....penat sangatlah ni..perut pun dah kenyang..so masuk kereta apa lagi...pengsan lah semuanya...aku plak sempat jugak la terlelap tadi..tu pasal la aku perasan ni jalan bukan jalan nak balik ke rumah..kemana la plak suami aku nak bawak nih..ikut jelah...

Kesian plak bila tengok anak2 ni tidur...nampak sangat penatnya dia org ni.hehhehe..takpe penat pun jani hari ni anak2 mummy semuanya happy kan..

0 Comments: