September 25, 2010

MAJLIS HARI RAYA KEDUA..


Walaupun dah lama berlalu ini cerita, tapi aku masih lagi mengingatinya apa saja yg berlaku dalam seharian hidupku.dan ini cerita juga masih dalam Hari Raya Kedua.Aku selalunya akan buat Open House pada Raya Pertama..coz bagi aku Raya Pertama lah memang ramai yg datang..adik beradik dan sanak saudara..manakala Raya yg seterusnya barulah aku ada masa nak pegi beraya kemana sahaja.Tapi nampaknya tahun ni Raya Kedua pun masih ada lagi tetamu yg datang, itu adalah rezeki namanya.sempat gakla sediakan makanan utk tetamu yg datang..walaupun makanan tak banyak cam Raya Pertama..tapi yg penting skali bagi aku kehadiran tetamu2 sudah memadai dan sedikit makanan pasti akan dihidangkan juga utk tetamu.

Raya tahun ni memang best.,.mana taknya 2 hari Raya 2 hari jugalah kami asyik bersalaman raya dgn org yg sama..hehehhehe.....contohnya mcm nilah..aku pi rumah dia..pastu dia mai umah aku..pastu aku pi umah dia plak.hehhehhe...

Suami ku bersama dengan salah seorang rakannya...

Alahai anak bongsu mummy nih ..ada juga terselit kat sini rupanya ye.hehhehe...Dik Ya dah tukar uniform nak tidur nampaknya.manakala aku plak memang dari tadi2 lagi tak tukar baju..mana sempatnya nak tukar2 baju...tetamu memang tak putus2 sampai..

Pertama kali bersua...aku bersama salah seorang Blooger iaitu Masviona dimana ianya adalah salah seorang Pembaca setia ( setia ke..ahaks...) DatinDiaries2..tak sangka ye..dari Blog kita bleh jumpa kat KB..hehhhe..apa2 pun terima kasih kerana sudi datang ke Teratak kami ye.

Masih lagi gambar seperti diatas..dimana disebelah suamiku itu adalah suami rakan baru aku la.perkenalan kami bermula didalam Blog.Tak sangka kami blh berjumpa dan berkenal-kenalan...semoga persahabatan yg baru ini akan mekar sepanjang masa deh..

Posing bersama anak masing2...dia hanya ada sorang je anak..manakala aku ni plak ada 3 org anak dara...2 org lagi tak tahu mana pi la plak...

Terima kasih buat suyie sekeluarga kerana sudi datang ke rumah kami..dan esok adalah giliran kami plak kerumah anda..pastu lusa anda mai umah ambo plak..begitulah seterusnya..hehhee


Amboi lentok habis nih..mesti penat sakan pi beraya nih.2 org ni adalah yg wajib aku pi rumahnya setiap hari..dan begitu juga dgn mereka berdua..lagipun aku dah tak tahu berapa kali kami bersalam Raya..huhuhuh...rasanya dah lebih 4 kali kami asyik dok bersalam je nih..mana tidaknya..asyik jumpa dan bersalam dgn org yg sama je nih...esok pasti akan dijemput plak coz ada BBQ kat umah....jumpa dan salam lagi nampak gayanya..hehhehe..

0 Comments: