August 12, 2010

WAJAH BARU KU....HURMMMM


Alhamdulillah , syukur akhirnya....aku bertudung jua akhirnya....semoga ianya berkekalan hendaknya..doa-doakanlah agar tudung ini akan terus melekat .hehhehhe....dan aku akan mula pakai mulai sekarang.tak kisahlah kalau asyik dok pakai tudung yg sama je kan..janji aku dah mula berjinak-jinak mau pakai tudung.

Bila pakai je tudung ni aku rasa selesa nak berdepan dengan semua org..walaupun aku rasa cam serabut kat leher aku tu..tapi bagi aku biasalah coz ini adalah mula2..lama2 nanti terbiasalah tu.dah lama aku teringin nak pakai tudung, cuma aku hanya menunggu masa yg sesuai saja..kebetulan plak dah dekat nak puasa...jadi aku nak sangat pakai tudung.harap2lah bukan bulan puasa je aku pakai..semoga ianya akan terus berkekalan selamanya.

HB aku tegur aku, katanya kenapa masa aku nak berpaling ke kiri kanan...dia nampak aku cam robot.huhuhu..aku juz bagitau biasalah mula2 memang rasa mcm ni..tak selesa tang leher..tapi bila dah lama pakai rasa cam dah ok sikit..tapi bila lama lagi pakai..aku rasa lagi la ok kan.cuma sekarang ni aku nak kena pandai cari tudung yg sesuai dengan bentuk muka aku dan colour je.hurmmm nanti lepas2 ni adala plak org belikan aku tudung banyak2 plak.hehhehe.

Sekarang ni nak menghala ke rumah mertua.semoga Allah teruskanlah supaya aku kekal dengan imej terbaru aku ini.


Tak habis2 lagi org sebelah aku tu dok cakap phone...dan aku plak asyik dok ngambik gambar yg berwajah baru.hehehhee...bersempena bulan Ramadhan yg bakal menjelma ini ..ingin skali aku berubah dari segi penampilan maupun diri aku sendiri..insya'allah niat yg baik akan pasti mendapat keberkatannya.semoga Allah terus melindungi aku dari kejahatan dan terus memberikan aku rezeki utk aku membesarkan anak2 ku...serta memberikan kesihatan kepada ku utk aku terus menjaga dan mendidik anak2 ku.Amin...


Selamat berpuasa untuk semua umat islam diseluruh dunia...akhir skali..aku mohon ampun dan maaf sekiranya selama atau sebelum ini diatas kesalahan apa jua yg pernah aku lakukan..maafkan diatas segalanya dan halalkan segala makan dan minum aku sebelum ini.dan sesungguhnya dengan nama Allah aku jua memaafkan dirimu.....

5 Comments:

Miss Fadhilah said...

comeynyer kak ......muka penuh cantik pkai tudung ariani!harap ianya berkekalan..insyaallah=D

DatinDiaries said...

MF: hhhehe timo kacih..tocey....hhee..insya'allah mudah2-mudahan akan berkekalan hendaknya dgn imej yg baru ini..

ani_hasrul said...

insyaallah ayu,niat yang baik akan dipermudahkan.....

DatinDiaries said...

Ani: hehehhehee...insya'allah..

Alicia said...

alhamdulillah......camner sekali pun u tetap gojes babe....