August 12, 2010

MUMMY SAYANG ANAK2 MUMMY...


Tengah syok aku dok melayan FB, tiba2 Kakak mai kat sebelah aku dan bagitau 'Happy Mother's Day'..hehhehhe walaupun hari ni bukan HMD dia ucapkan jugak kat aku.huhuhu..rupa2nya dia nak bagi hadia bear kecik yg cute nih kat aku.tak tahu plak kat mana dia dapat.Tapi bear ni memang cantik sangat dan akan aku simpan dan hias kat meja solek ku.I LOVE U TOO Noor Hidayah..


Dan ini plak pemberian daripada Kak Ngah.pandai betul dia org nak membodek aku.aku rasa bear ni ialah hadiah2 yg diberikan olehnya masa Birthday yg lepas2..pastu sekarang ni dia org bagi kat aku plak coz ada perkataan Mom..hurmmm mungkin boleh jadi jugak kan.hehhe..Tapi tak kisahlah dari mana dia org dapat, janji aku terimanya dari tangan2 kecik ni..aku ambik dan hargainya sangat2.Aku ingat lagi sempena Happy Mother's Day tempoh hari Kakak dan Kak Ngah serta Dik Ya bagi sejambak bunga Raya..kertas dan campur2 bunga lain lagi kat aku..dan tukang gubah masukkan dalam plastik adalah mak aku sendiri.hehhehhee..

Aku hargai sangat walaupun Bunga Raya tu dikutip dari pokok kat depan umah ni je.hehhehehhe..aku hargai sangat2 setiap apa pemberian daripada anak2 tersayang.

Mummy sayang kamu semua..semoga anak2 mummy dipanjangkan usia...diberikan kesihatan yg baik...menjadi org yg berjaya di dunia dan akhirat jua..Amin...

0 Comments: