August 9, 2010

JAKARTA ..INDONESIA....


Alhamdulillah akhirnya kami selamat sampai di Jakarta .....mengantok sepanjang jalan....lagipun aku tak harap sangat supir nak drive jauh2 nih..kan terbabas ke apa ke..aku jugak yg susah..kenalah diajaknya berborak bagai nak rak.tu pun kadang2 aku nampak dia hilang arah jugak pada awalnya..tapi bila asyik dok bercakap je kerjanya, nampak ok lah sikit..

Jangan memandu kalau mengantok..kalau rasa mengantok bagi kat org lain yg bawak.tak kiralah siapa2 pun..kalau aku sendiri pun..kalau drive jauh2 memang aku akan berhenti utk cuci muka dulu.Tapi jalan kat Malaysia dan Jakarta ni lain.sebelah kiri pun dia org bleh memotong dengan bodohnya.tak takut bahaya betul dia org nih aku dok perhati...dahla banyak lori..kereta plak laju2...yg memotong belah kiri memanglah banyak skali.adeiiii risau plak aku dibuatnya..tapi akhirnya kami selamat sampai jugak...alhamdulillah.


Sampai je kat Jakarta terus pi check in Hotel.tak larat sangat2 rasa mengantok yg amat sangat nih.hajat dihati nak pi puncak lepas mandi manda nih..tapi rasanya tak kuasa nak pegilah..aku nak tido ...ngantok yg amat sangat.

Kalau kat Jakarta ni aku check in kat Hotel N1.hurmmm Hotel ni berdekatan dengan Tanah Abang.tapi nak melalui jalan ke Hotel ni plak ala2 scary sikit.hehhehe..banyak betul yg mencari rezeki kat tepi2 jalan..mcm2 rezeki yg dia org cari dari atas sampai ke bawah nampaknya...semuanya adalah.dan nasib baiklah anak2 aku dah tidur time ni..so takdelah dia org nak lihat atau pandang sekeliling keadaan disekitar sini.

Samapi je terus check in dulu....badan pun dah penat semacam..walaupun ada beberapa kejadian kat Hotel ni yg akan membuatkan aku akan ingat sampai bila2.memang aku akan ingat sampai bila2.dan untuk anak2 aku jugak...walau apa pun mummy akan tetap sayangkan anak2 mummy.

So bab2 untuk bilik nih dah settle...apa lagi masuk bilik..mandi dan tidur jelah yg aku dok nampak nih.rasanya memang dah tak larat nak keluar lagi ...esok jelah ..malam ni rehatkan badan dululah...kaki aku pun dah sakit...kalau dapat massage kan kat best..kalau mai je kat Bandung atau Jakarta memang takde masa nak massage2 nih.


Keadaan cafe Hotel N1...hurmmm bersih..kemas dan tersusun nampaknya..oklah tu..walaupun Hotel ni hanya 2 bintang je..tapi oklah.


Gud Nite.....jumpa esok ya..mau pengsan jap....penat..

0 Comments: