July 19, 2010

MYVi LIMITED EDITION...


Nampaknya PERODUA dah keluarkan MYVi model Limited Edition la plak.Sekarang ni memang mcm2 kereta baru yg keluar..semakin ekonomi meningkat naik..segala barang2 dah naik dan semakin banyaklah kereta baru yg keluar.HB aku bawak balik flyers utk aku, dia bagitau mesti aku suka kereta colour mcm ni..saje je dia bawak balik nak bagi aku tengok..yelah nak bawak balik Alphard..BMW..Merz punya flyers memang tak mampu la kami nak membelinya.MYVi pun belum tentu kami dapat beli, hehehhehe..juz tengok2 dan kongsi2 kat sini jelah ye.

Aku rasa MYVi keluaran Limited Edition nih mesti ramai kaum2 sejenis ku iaitu kaum Perempuan pasti akan sukakannya..dah la colour MYVi ni jenis Dazzling Red..hurmmm cantik dan cute betul..

Iklan pun dah cantik, penuh dengan colourfull gitu...Harganya plak memang bleh tahan dan memang berpatutanlah bagi yg mampu..tapi bagi aku kena pikir banyak kali gak la..huhuhu..Untuk MYVi -1.3 EZ ( Auto ) - AS3 EZL yang Solid harganya dalam RM48,100.00 manakala yang METALIC pulak dalam RM48,600.00

Cantik dan cutekan MYVi Limited Edition nih...Now in Dazzling Red for that extra style.Side door moulding, smoke clear rear combination lamps and the exclusive grade mark make the Myvi Limited Edition a true fashion statement on the road.

Hurmmmmm so cute..

Yang buat aku berkenan sangat nih tang ada bunga2 tu....biasala perempuan mana bleh lari dengan bunga kan.aku rasa ramai perempuan kat luar sana pun berkenan kat Myvi Limited Edition nih...cute sangat2..

Dual SRS airbags

Decorative cubic printing on centre cluster...hurmmmm..cute + cute + cute..

New interior makeover.

Bold colour accents & stylish seat designs.

Fuh....cute again..

Vanity mirrors for driver & passenger.

Exclusive carpet mats...







* Naturally, you can expect a set of standard features that makes driving a Myvi Limited Edition a truly enjoyable experience.
- UV protected glass
- Immobiliser
- Small turning radius
- Electric side mirrors with side turn signals
- Cup holders
- Extendable rear seats
- 80- degree door opening
- 1.3L engine with DVVT, DOHC & EFI.




1 Comments:

Anonymous said...

I would like to exchange links with your site datindiaries2.blogspot.com
Is this possible?