July 9, 2010

AYAM PENYET - WW


Restoran Ayam Penyet kat Wangsa Walk ni memang best....gerenti best punya..kalau anda tak percaya..mai la cuba makan kat WW nih..gerenti sedap punya.aku ni pun memang dah tak sabar nampaknya nak makan nih..tak tahan sangat..kebetulan plak perut tengah kosong dan lapar..memang org mengantok disorongkan bantal lah ni.

Hurmmmmm bestnya..menu sampingan yg wajib aku akan order ialah Sayur Lemak Ubi ni memang power...memang best..order 1 je blh makan 3 org...

Hurmmmm ayam penyet yg best...rindu plak nak makan kat Bandung .kalau kat Bandung mesti kena makan Nasi Liwet..mesti best kalau dapat makan kat Kampung Strawberry...sedap banget.

Sayur lemak ubi ni memang power..tak sah kalau tak order.memang sedapla..aku rasa tukang masak kat sini mesti org indon la..coz rasa memang tak sama cam org malaysia masakla..memang lain sangat2..boleh beza tau...

Hurmmm layan makan pun sudah..so sekarang ni layan borak jelah.apa yg serius sangat HB aku ni agaknya ye.kami beruda memang masih terasa penat lagi..balik rumah ni nanti aku rasa gerenti kami berdua terus pengsan tak hengat punya.Aku lagi la penat...kemas rumah setiap hari itu adalah WAJIB..penat atau tak penat aku akan pastikan rumah senantiasa bersih dan kemas..

Kenyang sudah...hurmmm alhamdulillah kenyang sangat2..lepas ni memang dah takde nak menyinggah kat mana lagi dah aku rasa.tapi bukan bleh percaya sangat..kalau dah HB aku jumpa dengan rakan2nya..memang tak sah kalau tak sampai umah jam 2.00 pagi.huhuhu..

Peace dari Adun bahagian Wangsa Walk.hehhehee..


Keciknya muka Dik Ya weh...Dik Ya bukan main banyak lagi makan nampaknya malam ni.dia memang suka sangat makan NAP nih..nanti kita pi Bandung ni..mommy bawak pi makan kat tempat yg paling sedap ye.dan yg pasti Kampung Daun memang WAJIB ada dalam senarai aku.

Makan dah kenyang sudah..jom balik..TAPI seperti yg aku katakan tadila..nampaknya bukan boleh terus balik..dia org nak pi sambung2 minum kat kaki lima plak.hurmmmmm aku plak jom layan.......tak kisah makan dan minum kat mana2..janji halal dan best.



0 Comments: