July 17, 2010

AT HAYAKI..

Malam ni memang aku dan HB takde buat apa pun..so kami ada janji dengan salah sorang rakan kami lah..janji punya janji tak jugak datang..tapi aku dan HB memang dah sedia maklum sangat dengan sikap rakan aku yg sorang ni kalau bab2 berjanji nih.hehhehe..tapi tak kisah pun coz malam ni tak penting sangat kalau dia tak mai..tapi yg esok pagi ni memang dia kena ada jugak walau dalam apa keadaan sekalipun..dan dia mesti datang..kali ni HB aku balik KB coz ada nak selesaikan hal yg terlalu penting dalam hidup kami berdua.hurmm..harap sangat agar semuanya akan selesai dengan cepat...

Jap lagi aku dan HB balik jelah, lagipun kami ni rasa cam mengantok yg amat sangat.daripda dok melepak minum2 kopi nih ..baik dok kat rumah je..tidur..esok nak bangun pagi..


Kalau mai kat Hayaki ni memang terkejut anak rimaulah dibuatnya.hehhee..ni dah bukan gelas dah ni diangkatnya..tapi jug gitu..tapi dia org guna jug kecik jelah..kalau jug minuman yg besar mau pengsan aku nak habiskan.tapi memang agak menarik gakla dia org buat mcm ni...betul tak...yelah bukan semua tempat diangkatnya air dalam jug mcm ni.

Lepas makan roti bakar dan minum kopi o ais..aku balik jelah..malas nak pusing2 lagi coz esok pagi2 lagi kami berdua nak kena bangun seawal yg mungkin.Tepat jam 8.00 pagi dah nak kena ada kat tempat yg sepatutnya.

Semoga segala apa yg dirancangkan akan dipermudahkan hendaknya..Amin...

0 Comments: