June 10, 2010

MY FAMILY..

Chim Chum...Tempat yg wajib aku akan datang..Malam ni aku singgah lagi coz aku bawak adik bongsu aku untuk makan kat sini.Dia belum pernah makan kat sini lagi..asyik dok tengok kat Diaries aku je katanya...so malam ni meh kita pakat2 gie makea 1 family...Tapi HB aku takde la plak malam ni..takpe nanti i tolong makan utk u ye.

Kebetulan adik aku baru saja sampai KB ..so apa lagi..kami keluar makanlah..disamping tu jugak saje je nak suruh dia rasa best tak makan Chim Chum kat sini.

Kalau tak makan memang rugi tau....memang best la..nak kata BEST yg melampau-lampau tu takdelah..tapi aku suka.

Mak dan anak2 memang wajib kena ada..aku sekarang ni memang tak selesa kalau keluar rumah tanpa salah seorang daripada mereka.Anak2 pun dah semakin membesar nampaknya..bolehlah anak2 temankan mummy dan jadi kawan mummy.

Hurmmmm yummy......sotong tu yg best tu.....tgk je sotong nih memang teringin plak nak makan.Kalau u all mai Kelate jgn lupa singgah makan kat sini ye..

Uishhh muka aku dah semakin membulat hendaknya, sape nak jawab tu....nak buat mcm mana..makan lalu ..tidur cukup..mcm nilah jadinya.

Wah bestnya Kak Ngah dapat hirup sup ye...malam ni Kak Ngah takdelah makan banyak cam biasa..tapi aku memang happy bila tgk Kak Ngah makan..bila je aku tgk Kak Ngah makan mesti aku akan rasa cam lapar je.coz cara Kak Ngah menikmati makanan nih memang luar biasa layannya.hehhehe

Hehhehee..Kakak plak asyik tunggu sotong je ye....sama cam mummy jugak..asyik nak makan sotong je..sampai 3 pinggan sotong wooo.

Dik Ya nih makin lama makin nakal plak aku tengok nih..ada2 je mimik muka yg terbaru setiap kali aku nak ambik gambar dia.sekarang ni musim jelir lidah kot..asal nak ambik gambar je..kena jelir lidah..dan adik aku plak layan jelah karenah anak2 buahnya.

Makan pun dah kenyang nampaknya..mcm mana sedap tak makan kat sini..setiap bulan dalam Diaries aku ni memang tak sah kalau takde entry pasal Chim Chum.sampaikan tuan kedai pun dah boleh cam muka aku dan anak2 dah.

Org punyalah ramai....berapalah agaknya SALE dia org tiap2 malam ye..hurmmmm bestla kalau dapat meniaga mcm ni..penat pun takpe..penat berbaloi..yg lebih penatnya kalau asyik duduk je..


Ha ni serba sedikit pasal Kedai Makan ni lah...bolehlah anda tgk mana2 yg patut...sekian saja lah utk malam ini ye.aku nak zzzzz dulu...mata pun dah ngantok sangat nih..tapi sebelum nak tidur tu aku luangkan sedikit masa utk coretkan apa2 yg patut kat My Diaries kesayangan aku ni utk dikongsi bersama.


Bubye..

3 Comments:

haya_yaya said...

Kalo kite gi Kelate nnti,kite buat appoinment dgn Ayu nk melantak benda alah ni yer....jejeh ailio neh...:p

El-Zaffril said...

Wah... sedapnye steamboat...

DatinDiaries said...

Haya: anytime je...nanti nak mai kelate jgn lupa calling2 ya

Zaffril: hurmm kalau mai kelate nanti akak belanja makan kat sini ye