June 13, 2010

LEPAKING BERSAMA ANAK2..

Sebelum nak balik..singgah makan ice cream dulu..aku memang tak nak makan pun..tapi anak2 yg dok mendesak aku nak sangat2 dia org makan ice cream.dan aku plak memang tak sampai hati nak tgk anak2 dok mendesak je kerjanya, nak tak nak layan jelah.Haagen Dazs ni harganya memang boleh tahan gakla...tapi nak buat mcm mana anak2 suka..aku ikut jelah..bukannya selalu pun..biasanya makan ice cream yg harga RM1 je..

Lepas je tengok wayang..terus mai singgah sini...sebenarnya bukan nak singgah pun...tapi aku hanya lalu depan je...anak2 plak yg heret tangan aku ..kesian plak tgk anak2 kan.takkanla aku tak bleh nak bagi anak2 makan ice cream plak..CUMA tak bleh la selalu..kadang2 tu bleh la..kalau ice cream yg harga RM1 tu..bleh la tiap2 hari..:-)

Ada je Kak Ngah nak interperenggg ye..dahla buat hidung mcm tu.hehhe..sabar jelah...Hari ni asyik gambar anak2 mummy je ni..tak aci betul la..mummy pun nak jugak bergambar anak2 weh.

Hurmmmmm nampak cam best je ice cream Kakak tu...hurmmm yummy..Kakak punya perisa ice cream tu ialah Strawberry....hurmmmm

Dik Ya memang tak pernah ketinggalan kalau bab nak posing2 nih.Dik Ya makan yg perisa Vanila..hurmmm aku suka perisa vanila nih..rasa cam lemak2 gitu..Fuhhhh

Kak Ngah punyalah best aku tgk dia layan makan ice cream yg berperisa Macadamia Nut...lagi best....harganya pun best..kali je tau...nanti kita makan plak..bila2 la..:-(

Bestnya anak2 mummy makan ice cream nih...pinggan mummy tu pun licin semacam je nih.hehhehhehee.....best...layan makan ice cream dengan anak2 jelah hari ni nampaknya.

Aku singgah kat Klinik jap , Kakak kat lengan dia ada cam merah2 ( gatal2 ) dan Dik Ya plak batuk2...so sebelum sampai kat umah nih..pi singgah Klinik jelah dulu.


Kebetulan aku sampai, aku adalah org yg terakhir.So takdelah ramai sangat org..dan takdelah bising sangat.sebelum nak masuk jumpa DR , anak2 aku nih cam biasa jelah..layan jelah apa yg ada kat dalam Klinik ni dulu.

Bila dah jumpa DR..barulah aku berasa lega yg amat sangat...coz yg merah2 kat lengan kakak tu bukannya serius pun..mungkin dia alergik kot dan tak bleh pegang kucing atau yg sewaktu dengannya...Dan Dik Ya plak DR hanya bagi ubat batuk..selesema dan antibiotik.


Malam ni anak2 nak kena tidur awal...coz esok pagi dah nak kena bangun....nak pi CUTI2 MALAYSIA...

4 Comments:

El-Zaffril said...

Kak... sedapnye makan eskrem...

Anyway, semua ibu sangat risaukan... walaupun luka kecil kat anak dia... huhu...

DatinDiaries said...

Zaffril: hurmmm mmg betul...

mmg best dapat makn eskrem nih..kalau makan tetiap hari mau kempis la poket mummy.huhuhu

lily lotus said...

heaven betul dapat makan ice-cream branded tu. tapi kalau selalu kopaklah mommy :D

DatinDiaries said...

Lily; hehhehe..setahun skali dahla...makan ekskrim branded2 nih.huhuuhu