June 5, 2010

JALAN2 CARI IKAN BILIS..

Alahai anak dara mummy 2 org nih..bukan main bergaya lagi nampaknya..cepat2 letak topi tu anak2 weh...lama keh keno marah....bukan beli pun..juz pakai utk bergambar je.hehehe.sabor jelah.Ingatkan nak singgah beli baju Tshirt..tapi kebanyakkan baju2 kat sini semuanya tulis Pangkor..rasa cam tak sesuai la plak...lain lah kalau aku pi Pulau Pangkor ke..bleh la aku beli.hehhehhee..

Tak best arr beli baju yg tempat aku tak pegi..tapi kalau aku beli..cam menipu diri sendiri plak..tak pegi tapi beli baju yg ada tulis Pangkor..aku ni pelik sikit...tapi lainlah kalau baju tu org hadiahkan utk aku ke...takpe..tu lain cerita.alah..lupakan je..lain org lain caranya...betul tak..

Wah banyak betul..barang2 kering kat sini...pilih je nak beli apa...aku dan HB banyak gakla borong barang2 kat sini..semuanya murah2 plak tu....hurmmm tu yg tak tahan tu..lagipun kami beli ni utk jadikan buah tangan utk adik beradik kat rumah di kampung gak kan.bukan nak membazir..

ambik..jgn tak ambik...pastu siapa yg nak bayar nih..hurmmmmm $$$$$$....tapi takdelah mahal sangat..setakat ikan bilis je...huhuhu..kalau kedekut tak tahulah kan...

Hah ambik dan borong je mana2 yg ada...kat sini dia org dah packing siap2...ada setiap barang tu 3 pack RM5 je...dan mcm2 lagilah..tu yg boleh buat rambang bijik mata nih.

Nak jugak kakak ni kat topi...tapi aku tak beli la..coz aku rasa cam membazir je kalau beli pun..esok dah nak balik..bila masala nak pakai topi Kakak weh..lain lah kalau dok kat Pulau berhari-hari....gerenti mummy akan beli topi punya....

so tak payahlah kita beli barang2 yg tak perlu ye...jgn membazir..duit bukan senang nak cari dan datang...so kena jimat-jimatlah mana yg tak patut dibeli tu ye sayang.

Hehhehehhehhe dah berpeluh sakan nampaknya anak mummy yg kecik sorang nih.hehehhehwalaupun berpeluh dan penat..posing tu tetap kena maintain je Dik Ya.hehhehe.

Aksi spontan Kakak dan anak buah aku.hehhehhee..walaupun penat yg amat sangat, mereka tetap ceria....inilah budak2 org cakap kan..tak tahu penat ke apa...sedangkan aku ni plak..cam nak pengsan pun ada....nanti malam plak..nak kena turun dinner plak....adeiiiiii penat woooooo...tapi BEST..


Hah tu dia......makan malam ku....hehhehhehhehe...oklah nak makan jap..nanti kita sambung plak jap lagi dengan entry yg lagi menarik dan meriah skali.....



Bismillahhirohmanirohim..........nyam..nyam...nyam..

2 Comments:

El-Zaffril said...

Kenapa tak jalan-jalan cari anak ikan... wakakakaka

Gurau je datin... jangan marah

DatinDiaries said...

Zaffil:hehehhee..cari anak ikan ekkksss....

ada ke anak2 ikan yg berkenan lagi nih..mUahhhhhahhaha