June 18, 2010

CUTI2 MALAYSIA @ PENANG - MAKAN PAGI.

Semalam kami minta pihak Hotel buat 'Morning Call' kat kita org setiap 10 minit bermula dari jam 8.00 pagi..hehhehhe bleh mcm tu....bukan apa ..aku risau kami anak beranak akan pengsan sampai ke tengah hari.Yelah badan penat yg amat.pastu nak bangun pagi2 plak ..adeiii rasa cam malas je nak tinggal katil nih.

Semalam aku tidur memang tak hengat..tapi bestkan tidur kalau badan betul2 penat..bukan apa..memang lena tak hengat punya.Tidur semalam memang best..anak2 plak memang tidur nyenyak...kesian plak tengok muka dia org masa dia org dok tidur..nampak sangat penat..

Tepat jam 8.00 pagi pihak Hotel call..call yg pertama tu biasala..ala2 liat nak bangun..tengok anak2 pun cam best je tidur lagi..so aku sambung lagi tidur..masuk je 8.10 pagi..call plak..aku tidur lagi...8.15 call plak..adeiii naik bosan la plak..asyik call2 je..tapi memang baguslah...kalau dia org tak buat mcm tu memang gerenti aku anak beranak terlepas utk makan pagi..makan pagi plak sampai jam 10.00 je...

Aku kejutkan anak2..dan cuci muka ala2 P Ramlee dulu..then kita org semua turun dengan belum mandi lagi..tapi muka cam dah mandi la...hehehe..kami turun makan sama2..

Hurmmm makanan memang banyak dan nampak cam sedap2 semuanya..lagipun kat tempat makan ni memang ramai giler..makanan plak tak putus2 asyik tambah yg baru je..kejap je habis..dan kejap je plak dia org masak...memang tak perlu nak tunggu lama2 lah utk menunggu makanan yg baru...

Wah..bestnya...tapi serius aku cakap..makanan kat Hard Rock Hotel Penang nih memang sedap...gulai ayam nih memang kaw2 punya..cam orang Kelantan punya masakan plak..memang sedap sangat..tapi aku tak tambah la..coz aku ambik pun memang ngam2 supaya tak perlu nak tambah2 lagi.hehehhee.

Kakak plak memang makan banyak betul pagi tadi..memang best kan Kakak..takpe..makan ye anak2..kalau nak tambah bagitau je..nanti mummy tolong ambikkan ye..

Suasana kat dalam Coffee House..( ala2 Coffee House ) gak la...memang penuh..tapi teratus..takdelah nak makan kena berebut-rebut plak...

jom makan...dan makan mulakan dengan Bismilah ye semua......muka tak cukup tidur nih.

makan jgn tak makan..makan sampai kenyang ye..jap lagi nak naik bilik..tukar baju dan sebagainya..coz kita nak pi sambung mandi kolam plak sebelum nak check out..

Alahai anak beranak ni memang suka bergambar betul la...dan muka masing2 plak.muka org bangun tidur...dan tak MANDI...muahahhahhaa.


Bukan main happy lagi nampaknya anak2 mummy nih..aku betul2 gembira yg amat sangat bila tengok anak2 semuanya happy.itulah kebahagiaan aku sebenarnya...iaitu bahagia bila melihat anak2 tersenyum..


Cepat2 makan...nak masuk bilik utk tukar baju plak..kita pi mandi kolam plak...adeiiiii penat betul bercuti kali ni..tapi kami seronok dengan cara kami...

1 Comments:

El-Zaffril said...

Hua hua hua... sangat menyelerakan...