June 11, 2010

BURUNG LA PLAK....

Ingatkan dah nak balik rupanya aku dan anak2 nih..lepas je kat IKEA...bleh plak aku singgah kat IKANO plak..alah kira adik beradik IKEA gakla.hehhehe..aku mai singgah kat sini semata-mata nak cuci mata gakla..sambil bawak anak jalan2..kan cuti sekolah nih..

Uishhhh Dik Ya ada peminat ..hehhehe..asyik dok tengok kat Dik Ya je anak Pak Arab nih.Dik Ya plak ambik gambar pun ala2 malu gitu.

Berbeza betul nampaknya Kak Ngah dan Kakak nih...nak kena jaga pemakanan Kak Ngah ni plak..susah la ..mcm mana la aku nak buat..kadang2 tu depan aku dia memang tak makan banyak.tapi belakang aku atau bila aku takde kat rumah memang makan tak hengatla..aku sekarang ni memang betul2 risaukan dia.walaupun dia masih lagi kecil tapi aku dah naik risau dan bagi aku perkara ni bukan perkara yg remeh.

Kebetulan dok tgh2 cuci mata nih..kat tengah2 IKANO ni plak ada pameran pasal segala jenis burung...so anak2 aku ni apa lagi...aku plak malas nak masuk kedalam tu..yelah aku nak kena jaga troli nih...so aku bagi je kamera nih kat Kakak...dan pandai2lah dia uruskan segalanya dgn adik2nya...aku tunggu kat luar jelah.

Segala gambar yg kat bawah ni..semuanya yg Kakak ambik...aku tukang upload dan tulis jalan cerita je ye.hehhee

Alahai adik beradik nih...suka sangat bergaya depan kamera, tambah2 lagi yg kecik tuh..huhuhu

Aku letak 2 keping jelah ye , binatang apa yg ada kat dalam nih...Kakak ambik punyalah banyak gambar..tapi aku pilih 2 jelah ye..tak kanla nak letak semua skali kot.huhuhu.

Hurmmmm...bakpo pulok burung merok nih dok buko kepok dio weh...

Alahai jari Dik Ya tu weh..keciknya ..cam ayam kat belakang tu je..sama2 kecik..geram weh mummy.mesti Dik Ya pun dok gerea ko ayam blakang dia tuh..

A kan betul kan....dia memang geram kat anak ayam tu kot....asyik 2..3 keping gambar dia kat depan anak ayam je nih.hehhehhee.siap posing tuh....


Ok dah......dan gambar ni aku sendiri yg ngambiknya..punyalah lama aku dok kat luar nunggu anak2 dara aku keluar...adeiiii sabor jelah...nak buat macam manakan..hari ni adalah hari utk dia org...aku layan je apa yg dia nak..dan apa yg dia ingin buat..bukannya selalu sangat aku layan dia nak buat apa saja.cuma satu je..aku nak tengok anak2 aku HAPPY..

2 Comments:

El-Zaffril said...

Wah... perkara paling membahagiakan adalah melihat insan2 yang paling kita sayang gembira...

DatinDiaries said...

Zaffril: ye betul tu..tambah2 lagi dengan anak.hurmmmm..