June 10, 2010

Bosannya dok kat umah ni..nak keluar pi jalan2 malas la plak...so layan apa yg ada kat rumah jelah..Anak2 plak dari tadi lagi dok main kat Pool.

Ni pandangan dari atas rumah aku lah ni...nampak kecik je anak2 aku kat bawah tu..hehehe.

Haaa zoom sikit.....dah nampak 3 Dara Pingitan kesayangan aku ni ha.amboi main air tak hengat ye semuanya.

Santai betul nampak Kakak nih.siap bleh tidur2 lagi tu.hehhee..bestnya...cam nak turun mandi gakla aku rasa nih...

Cantik betul kawasan pool nih dari pandangan atas..kalau malam lagi cantik...penuh dgn cahaya ..sampaikan dalam kolam pun ada spotlight lagi..memang cantik skali..aku plak teringin sangat nak main 'gelongsor' kat tgh2 kolam nih..tapi muat ke ..waaaaaaaaaaaaaa

Hurmmmm akhirnya..aku turun jgklah kebawah layan anak2 mandi...bukan main gembira nampaknya dia org bila tgk muka aku..biasanya mak aku la yg temankan anak2 nih...sambil2 tgk anak2 mandi..sambil2 aku dok borak dengan mak aku pasal isu semasa.

Pose dari anak ku yg bernama Noor Hikmah a.k.a Kak Ngah

Hah..mandi dan main air tu sampai lebam..dari pagi..tgh hari dan ke petang nampaknya anak2 aku nih..tak jemu2 la pulok...dan aku plak ala2 segan silu nak mandi....nanti malam2 lah mummy nak turun mandi ....tapi gambar mummy tak bleh ambik..bahaya..kan ada yg tak dapat tidur malam plak kan susah plak.

Hi Kakak..seronok nampak main air..tak tahu nak naik umah ke.huhuhu

No Fishing.....tapi kalau tgk ikan kat dalam kolam nih..hurmmmmmmmm mau buat lauk best gak nih..:-)

Bagi ikan2 makan....pastu sambung pi mandi plak eksss....

Aloha.....aku sukakan tempat ni..terasa tenang je..cuma aku tak berkesempatan je nak duduk lama2 kat sini..malas arr nak layan jiwang sorang2 kat sini....tapi kalau kepala tension sangat..aku sanggup mai sini sorang2 diri.

Alangkah bestnya kalau aku muat jugak main 'buai' nih..teringat pada zaman kanak2 aku..seronok betul kan..tapi anak2 aku cukup bertuah sekarang..anak2 aku tak sesusah aku masa aku zaman kanak2 dulu.Alhamdulillah rezeki anak2 tetap ada utk mereka.

Kenapa tu plak Kak Ngah weh.....jomlah pi sambung mandi dulu...mummy dah nak naik atas nih dulu..ngantok..

Seronok betul bila tengok anak2 bermain dan bergembira depan mata....satu kepuasan utk diri aku bila tengok anak2 happy.

Lapar nampaknya anak2 aku nih..yelah sari suntok main air...tapi bekalan makanan tu mak aku memang senantiasa bawakla..Candid gambar Kakak yg tgh syok dok layan 'ubi siro'


Aku pi beli ice cream utk anak2 plak..utk hilangkan sejuk dalam badan...kalau badan terlalu sejuk kena makan ice cream tau.nampak cam best je....

Ok sayang....enjoy ya semua..mummy nak naik atas layan Diaries mummy jap..Muahhhh..

2 Comments:

El-Zaffril said...

Wah... seronoknye... dok kondo yang ade kolam renang... rasa nak swim gak

DatinDiaries said...

Zaffril: mai la nak mandi manda kat sini gak.hehee