May 3, 2010

MINGGU SETIAUSAHA - PART 3


Saat2 yg ditunggu-tunggu dah sampai jua akhirnya...Faizal Tahir muncul dengan pakaian serba hitam pada mulanya.rambutnya plak memang seksi habis.suara memang mantop...yg lain tak tahulah aku...tu je yg aku tahu buat masa sekarang ....memang tak menyesallah bayar utk tgk show Faizal Tahir nih.next time kalau berkebetulan nak sangat aku tgk konsert atau show nya nanti.aku juga memang dah mula minat kat dia...minat dengar suara dia lah.tapi kalau aku solo minat kat dia pun apa salahnya..tu pun kalau dia minat kat aku jugak..wakakakakakkaka..koya la..


Hi Faizal...nanti kita jumpa minum2 kopi lepas ni ye.he heh heh heh...suara u memang best.aku plak lupa tajuk lagu yg dia nyanyi ..cuma seingat aku la..hanya 4 lagu je yg dia sempat hiburkan aku.aku ke?? hehhehe..sabor jelah.


Skali panggil nama je terus dia pusing..hehhehe ingatkan tak dengar..maknanya kuat betul suara aku weh.huhuhuhu....panggil suruh dia turun .huhuhuhu...suka lelaki rambut panjang paras bahu..tapi biar terurusla..( wah statement maut nih..takpe HB aku tahu ) jgn rambut panjang banyak kutu plak.huhuhuhu...


Table aku pun dah strategik..so senanglah aku nak ngambik gambarnya.table ni memang table turun temurun nampaknya...tahun depan agaknya siapa la plak artis ye..kalau Anuar Zain..fuh....dia org datang berdua..Faizal dan Anuar..mesti best..berapa harga tiket pun aku pasti akan beli jugak.huhuhu.


Saat2 yg ditunggu-tunggu..ialah bila Faizal Tahir bukak bajunya..tapi ada cover lagi dan cover lagi.hehhehhe...tapi sayang seribu kali sayang...baju tu dapat kat org lain....kalau dapat kat aku...gerenti HB aku yg sambar.hehhehee..


Adei jelesnya....Faizal Tahir turun kat sebelah ni...nak jugak aku kalau dia mai tempat aku.mana bleh tak mai...kalau tak mai...cek tak pi beli cd.hehhehhee.apa2 pun u memang bestlah..suara u memang menusuk jantung sanubari ku.hehhehhee..HB aku plak..tersenyum dlm keterpaksaan je bila aku dok minat Faizal nih.


Alahai sepupu sepapat aku ni bukan main meriah lagi dgn gelak tawanya ni...bila Faizal Tahir dok satu kerusi dgnnya.....waaaaaaaaaaaaaaa mak jeles weh....kenapa la Faizal Tahir tak mai duduk satu kerusi dgn aku.muat lagi tau kalau u nak duduk..kah kah kah..huhuhu...suara u memang POWER..


Dah alang2 dia turun kat tempat aku ni...so apa lagi ambik peluang jelah kan..memula tu HB aku tak berapa nak ambik gambar aku dgn Faizal Tahir.waaaaaaaaaaaaa...tapi aku tak puas hati gakla...dan aku bagi je kamera kat tangan HB..dan suruh je ngambik gambar kami.hehhehee....dan ternyata dia tak bleh buat apa2....maka inilah hasilnya.tak berapa ikhlas nampak tu gambar tak cantik sangat nih..hehhehhee..


Nak jugak HB aku bergambar dgn Faizal Tahir nih...hurmmmm memang best giler lah coz dia hanya turun kat tepi stage dgn selamba je.so aku apa lagi....bangun dan ngambik gambor jelah.dan masa ni plak aku lupa dia tgh nyanyi lagu apa...tapi dia punya vokal...fuh...memang mantop....lepas ni nak pi cari cd Faizal Tahir la plak..aku nak buat koleksi semua lagu2nya.hurmmmmm..nak jadi peminat setia nih.

0 Comments: