May 22, 2010

MEE CELUP..

Hari ni aku pi ambik anak2 sekolah lewat sikit..mcm mana la aku bleh 'ter' bangun lewat nih..berapa kali la anak dok call..aku cakap dah nak sampai..nak sampai...huhuhuhu...boleh lewatnya..coz aku ambik Dik Ya sekolah dulu..pastu balik umah sambung tidur...tu yg bangun lewat tuh...

Lepas je ambik anak2 sekolah...aku bawak anak2 pi makan Mee Celup jap...hurmmmmmm sedap....yg paling best masa dok hirup kuah Mee Celup tuh..fuh......

Kak Ngah nampak cam tak sabar je nih nak makan Mee Celup nih.dah lama aku tak menyinggah makan kat sini..aku pun lupa apa nama tempat ni..tapi yg aku ingat tu Jalan ni nak ke Padang Tembak ..ada la kedai Mee Celup kat tepi jalan belah kiri lepas je "roundbout" tuh.huhuhuu.

Aik nampak cam gambar "super-imposed" je kakak nih..tapi mummy suka tgk gambar Kakak yg ni..coz nampak mcm Kakak matang la.Kak Long lah katakan..

Hurmmmm nampak mcm best je kan...tapi memang best....dah lama rasanya aku tak makan mee celup nih.kebetulan lalu Jalan nak ke Padang Tembak..so dapatla aku anak beranak makan Mee Celup petang nih.

Ni aku punya Mee Celup..tapi cepat je Dik Ya ambik dan nak makan..lapar bebenor nampaknya dia..so aku terpaksalah order yg lain...aku tgk dia bukan main berselera lagi ..so malas la nak menganggu konsentrasi Dik Ya layan Mee Celup tuh..


Seronok bila makan bersama dengan mak dan anak2.dari dulu sampailah sekarang ..memang aku ..mak dan anak2 senantiasa bersama..Lepas ni dah nak balik la..makan kenyang2 dulu..sampai umah anak2 blh terus mandi..dan buat homework plak.tak payah balik masak lagi..penat woo...walaupun bukan aku yg masak..hehhehe tapi penat gakla...penat makan ..hehhehe..

0 Comments: