May 8, 2010

CAMERON HIGHLAND - PART 5


Haaa.. yang ni plak bilik utk mak pak ye anak2.hehhehhe...katik hujung tu skali..tempat Dik Ya tidur.memang selesa....dan yg penting ..dalam rumah ni kelihatan betul2 bersih.....

Cantik betul la...meja makan yg simple..tapi yg penting kaler putih...tu pasal la yg aku suka sangat dan aku pilih Apartment ini.bukak je pintu Apartment...semuanya warna putih...so apa lagi..


Sesuaila utk anak2 aku tidur.Tapi Dik Ya tidur satu bilik dengan mummy .anak2 memang suka sangatlah kalau dapat bilik sorang satu nih.kat rumah KB ni pun aku nak kena sediakan bilik utk anak2...dia org dah semakin membesar..tapi masih tidur dgn mak dan aku jugak lagi.huhuhu..kalau HB aku takde..memang anaklah peneman setia aku dulu..kini dan selamanya.hhehheee


Ruang tamu memang bersih...luas dan selesa.sepatutnya kami dok kat Apartment yg sama..tapi disebabkan oleh yg tengah yg buat arrangement last minit..so terpaksalah aku dan rakan2 yg lain dok berlainan tempat.sabor jelah...yg ni akan aku story di akhir episod utk Cameron punya entry ye.


Bahagian dapur....dan meja bulat ni aku letak segala roti yg ada..konon2nya nak buat 'hamlet'lah nih....tapi ada masa ke nak buat semua ni.hehhehe..takde masa takpe...saje je letak ...kot2 lapar tgh2 malam..mana tau kan...sejuk2 ni al maklumlah.


Bahagian tempat masak ok..bersih.....yg memula aku singgah tu dapurnya kureng memuaskan sikit..banyak betul dok alas kertas suratkhabar...so aku rasa Apartment yg ni lebih baik dari yg tadi....


Sediakan apa2 yg patut dulu...hanya ini je yg sampai.walaupun hujan dah mulai turun..takdelah lebat sangat time nih.tapi tukang yg buat BBQ takde...tukang yg hantar segala barang2 BBQ ni pun takde.sebelum semuanya siap..aku nak ke Pasar Malam kejap.dan salah sorang kawan aku yg temankan aku jap.nak pi belik baju sejok ko anok nih.mok sejuk takpo..huhuhu.


Singgah Pasar Malam kat Brinchang jap..cari baju sejok ko anak meta.time ni memang lah sejuk yg teramat sangat coz hujan dah pun mulai turun .tak sempatlah aku nak membelek apa yg patut kat sini.hanya beli apa yg nak beli je...biasanya kalau aku nak beli apa2 tu..aku belek punyalah belek..pastu pi belek yg lain plak.hehhehe..tapi malam ni memang takde masa semua tu..coz org dok tunggu aku ..ada hal pasal BBQ plak..Urgent katanya..so aku kena bergegas balik ke Apartment secepat yg mungkin.

0 Comments: