April 4, 2010

NAK BALIK KB..

Huhuhuhuu...dok tgh tunggu HB aku pi ambik kereta jap...

Tak sabar nampaknya Dik Ya nak balik ye..jap lagi aku nak pi hantar HB aku di KL Central dulu..HB aku akan ke Sarawak.lepas hantar HB..aku akan terus gerak balik KB.

kepenatan betul anak mummy nih.suka bila tgk muka anak tgk tidur nih..alahai kesiannya peneman setia mummy nih.

Begitu khusyuk sekali nampaknya aku dok drive tu ye..dan Dik Ya banyak ambik gambar time nih.aku letak 1 jelah ye.

lepas bangun tidur..makan..pastu main masak2 dalam kereta .huhuhu...tu dok tgh kacau telur..aku mintak nasi goreng telur kat Dik Ya.

ehhehehheh dan ini hp Dik Ya .dan betapa klasiknya hp dia diikat bersama mee goreng .huhuhu..mcm2 la Dik Ya nih.

Alahai lapar nya anak mummy nih..kesian betul la..terima kasih buat HB tersayang coz masak dan bagi bekal kat aku dan anak.

Apala yg serius sangat ni Dik Ya weh...mesti dok main games la ni..time ni semua org dia call..mesti dah boring dok dalam kereta lama2..pastu dia terus suruh aku tambah kredit lepas dia call org.hurmmmmm











Tibalah masanya aku dan Dik Ya balik KB.aku kena balik jugak coz malam esok salah sorang kawan aku ada buat majlis hari lahir anaknya.nak tak nak aku memang kena hadirkan diri.sepatutnya malam ni majlis tu berlangsung tapi aku minta tolong tunda tarikh tu coz aku masih di KL..tak manis kalau aku tak hadirkan diri malam ni.kalau dah berjanji tu aku mesti buat dan aku akan cuba sedaya upaya aku utk tunaikan janji aku.aku tak suka kalau hanya berjanji je ..kalau tak jadi kan org terasa hati dgn aku..apa2 pun aku kena tunaikan jugak..


lepas je hantar HB aku di KL Central aku dan Dik Ya terus bertolak balik ke KB.HB aku kat Sarawak maybe dalam 4 hari je.ada tugasan di sana katanya dan aku plak memang teramat memahami kalau bab2 kerja ni..coz kerja tu kan periuk nasi kami jugak.perjalanan aku dan Dik Ya alhamdulillah selamat dan cuaca agak mendung so takdelah panas sangat..sebelum tu aku singgah di McD dulu beli apa2 yg patut dan HB aku juga ada bekalkan aku Mee Goreng utk aku dan Dik Ya makan dalam perjalanan nanti.bangun pagi tadi aku terus kemas2 rumah..vacum satu rumah ni dan buat apa2 yg patutlah sementara HB aku plak dok masak kat dapur.lepas je aku kemas rumah..mandi..makanan dah siap..so kami breaksfast sama2..



Semoga perjalanan aku dan Dik Ya selamat sampai....Amin.




ps: Entry ni sepatutnya dok kat atas ye..aku silap publish yg ni dulu..hehhehhe..sorry naik lori ya..HARAP MAKLUM.

0 Comments: