April 29, 2010

MENCARI HADIAH...


Hadiah utk HB aku sempena Hari Lahirnya aku ingat nak bagi jam atau kasut.tapi pikir punya pikir....aku nak belikan dia jam jelah.pasti dia suka dgn jam barunya.dan aku nak dia senantiasa pakai jam ini.bila pakai jam..setiap detik hatinya pasti akan teringatkan aku sepertimana jam itu berdetik..wah..gitu....tu pun kalau dia ingat.hahhahhaha..dan ini adalah di antara pilihan hati aku..yg aku dok tgh pening nak pilih yg mana satu idaman kalbu.


Manala yg aku nak pilih nih...nak tak nak aku memang kena pilih jugak ari ni..coz malam nanti HB aku dah balik.yg mana ekssss.


Eh...ehh....tu tangan aku ke tu...cantik..halus dan mulus je nampaknya.hahhahhaha...ni aku dok tgh pening nih..nak pilih jam mana yg cantik..kedua-duanya cantik dan kedua-duanya jugak aku berkenan.yg tu background biru dan yg satu lagi hitam....dok pening kepala yg mana satu pilihan hati..


Hurmmmm cantiknya bekas ni....aku ni org dok tgk pun..suka hati akulah..aku asyik dok ngambik gambar je kerjanya..sementara menunggu kawan aku Zietie dok shopping kat atas..aku tunggu kat dalam kedai jam dahla....sambil dok menunggu tulah mcm2 gambar dah aku snap.


So confirmlah aku ambik yg ini.....seutas jam tangan utk HB tercinta sempena hari ulangtahunnya yg ke 39 ( huhuhuhu dah tua rupanya ) sebetulnya tali jam ni kulit yg kaler hitam..tapi aku tukar ambik yg mcm ni....lagi nampak cantik dan sesuai nak pakai dgn jenis pakaian yg mcm mana.harap HB aku suka tahap dewa lah bila dapat hadiah nih.


Ha bungkus baik2 je dik.tu bekas 'saletik' tuh keno tukar doh tu....tokey masuk ribu riban...bekas 'saletik' tuh antik weh.acara bungkus membungkus dah bermula.dan aku dah bagitau dia yg aku nak dia bungkus cantik2.biar sama cantik dgn jam tu.huhuhuhu.


Ni org yg kedua plak yg bungkus hadiah ...hehhehe..yg sorang lagi tu tak berani nak buat kot....coz aku dok perhati je dia buat kerja.huhuhuhu..jgn risau akak ni tak makan org..akak makan nasi je.hehhehe..tapi hasil bungkusan dia org memang cantik..dan orgnya pun memang peramah.


Hurmmmm..aku pi naik atas plak ..pi cari kertas utk balut hadiah ni..punyalah dok mencarinya takde plak yg berkenan di hati.huhuhuhu..tapi nak tak nak aku ambik jelah yg background yg ala2 english nih...kira oklah ni...coz nampak cam lembut je warnanya kan.hurmmmmm balut membalut pun dah selesai nampaknya...buat riben tu cantik2 ye dik.hehhehhee..dan 2 org gadis kat kedai ni dok melayan karenah aku jelah....lepas dia org balut dan segalanya lah..sampai aku kemana-mana je..dgn duitnya belum bayar..percaya betul dia org nampaknya..kalau aku balik umah tanpa ambik hadiah ni..apa dia blh buat kan.hehhehhe..apa2 pun thanxs ye dik coz melayan karenah akak kat kedai jam tadi dgn jayanya.,,,dan dia org siap kim salam kat HB aku lagi..:-)....salam tu nanti akak sampaikan ye.


Akhirnya settle jugak....lepas ni terus balik umah la.coz malam nanti anak2 nak pi mengaji al quran plak.bab hadiah utk HB tersayang dah selesai..dan hanya tunggu masa yg sesuainya je utk aku berikan pada suami tersayang.aku yakin dan pasti yg HB aku akan gembira bila menerima hadiah Hari Ulangtahunnya kali ini..harap2 dia sukalah nanti ye.



1 Comments:

b.O.n.d.a said...

sis, sila amik hadiah kat belOg saya yer..

ehh..silap..award =)

epi besday datuk S!! =)