April 13, 2010

KOPITIAM KEMAMAN..

Kemaman Kopitiam...1st time aku singgah minum2 kat sini..nak singgah mcm mana..biasanya aku sorang2 je....org plak ramai kat sini...baik aku tak singgah..hehhehhee..tapi kali ni kebetulan aku ada janji dgn kawan2 kat sini..so dapatlah aku merasa apa yg istimewanya makanan kat sini.

Hurmmm harganya memang boleh tahan.sesuai dgn kedainya.aku suka minum Kopi O Beng dan roti bakar je...tapi Kopi O Beng kat sini memang power.

Hurmmm bestnya.....roti aku makan 1 keping je...coz tak larat nak habiskan....kaya yg dibuatnya terlalu manis..aku tak suka makanan atau minuman yg manis2 sangat.tapi memang best..lain kali nak singgah lagi lah..kepada yg suka dok minum kat sini jugak..jgn risau kalau nampak aku datang jugak ye..aku tak makan org atau maki org suka2 hati..dun worry....semua org tahu aku punya sabar memang tinggi.hurmmm

dah lama aku tak jumpa mereka berdua....rindu kat u all lah...apa2 pun alhamdulillah semuanya sihat dan berjaya dgn cara masing2.










Aku rasa memang dah lama betul aku tak keluar minum2 dgn kawan2.asyik dok kat rumah je kerja aku.hantar anak2 sekolah ..balik dok rumah..pastu tgh hari keluar ambik anak2 sekolah plak.dan malamnya plak hantar anak2 pi mengaji quran..pastu balik rumah plak...kalau keluar pun..aku keluar dgn anak2 atau HB je.utk keluar sorang2 ni memang dah lama aku tak buat.aku lebih selesa dgn cara hidup aku seperti sekarang.lebih bahagia apabila anak2 dan org2 yg tersayang berada disisi aku.kalau keluar sorang2 rasa cam tak lengkap.


tapi kali ni lepas je aku hantar Dik Ya sekolah aku singgah jap kat Kopitiam Kemaman coz aku ada janji dgn cousin aku.nak bagi kad utk yg minggu setiausaha ni nanti.so kita org dok 1 table lah..dan sudah pasti HB aku sorang je kumbangnya kat table kami nih.hhhehhehe.kalau bukan nak jumpa dgn dia org memang dok rumah jelah aku ni.kadang2 tu rasa jugak bosannya..dok rumah takde aktiviti yg nak dibuat.tapi memang dah itu yg aku kena laluinya nak buat mcm mana.tugas aku hanya membesar anak2 yg diamanahkan utk aku.kalau dapat join politik pun best jugak kan.hurmmm nantilah bila tiba masanya aku nak join politik jugaklah nanti.tapi tak tahu bila.....cepat atau lambat bukan persoalannya.

0 Comments: